logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۳
[ شناسه خبر : ۴۰۱۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه موقت شهر زنجان:

پیام اتحاد پیاده‌روی اربعین صدای مظلومیت فلسطینی‌هاست

پیام-اتحاد-پیاده‌روی-اربعین-صدای-مظلومیت-فلسطینی‌هاست
امام جمعه موقت شهر زنجان گفت: مسلمانان باید با اتحاد صدای مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند و این رسالت همه ما است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام سید یعقوب موسوی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر زنجان ضمن تسلیت اربعین حسینی، اظهار کرد: مکتب و مسیر امام حسین (ع) جذابیت خاصی وجود دارد و محبوبيت آن حضرت خاری برای چشم دشمنان است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه امروزه شاهد دولت‌های خود فروخته‌ای هستیم که با وجود جنایات در غزه و فلسطین از آنان چشم‌پوشی و سکوت می‌کنند ابراز کرد: راه قدس از کربلا می‌گذرد این آرزوی تمام ملت مسلمان جهان است.

امام جمعه موقت زنجان افزود: حرکت پیاده‌روی اربعین یک حرکت جامع و کامل است و افرادی که پیاده به کربلا می‌روند، ثواب زیادی می‌برند و این نشان از اهمیت این برنامه فرهنگی سیاسی دارد.

وی ادامه داد: هر سال شاهد برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم پیاده‌روی حسینی هستیم و این حماسه جهانی توسط جهانیان رصد می‌شود تا شیعیان همچنان واقعه کربلا و مصیبت اهل بیت (ع) را در ذهن داشته و آن را هرگز فراموش نکنند.

موسوی عنوان کرد: مسلمانان باید با اتحاد صدای مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند و این رسالت همه ما است، در حالی که مجامع بین‌المللی در برابر آن سکوت می‌کنند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر