logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۲
[ شناسه خبر : ۴۰۰۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان:

شهید آیت‌الله رئیسی الگو برای دولت است

شهید-آیت‌الله-رئیسی-الگو-برای-دولت-است
امام جمعه ماهنشان گفت: شهید آیت‌الله رئیسی در همان مدت کوتاه مسئولیتش طوری عمل کرد که از خود شخصیتی به عنوان الگو باقی گذاشت و امیدواریم دولت با الگو قرار دادن وی خدمات فراوانی را انجام دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام محمد‌رضا علی‌اکبری در خطبه‌های امروز نماز جمعه ماهنشان ضمن عرض تسلیت ایام پیش‌رو مخصوصاً اربعین حضرت اباعبدالله‌الحسین و با تاکید به خواندن زیارت اربعین که یکی از نشانه‌های مومنان و شناخت انسان نسبت به دشمنان سیدالشهدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: امید است با برگزاری مراسم اربعین و توجه به مضامین زیارت اربعین شمر و یزید زمان را شناخته و از آن‌ها برائت کنیم.

امام جمعه ماهنشان خطاب به دولت چهاردهم بیان کرد: فرصت خدمت خیلی محدود بوده و از این فرصت به دست آمده نهایت استفاده را برای خدمت به خلق‌الله استفاده کنند و مدیران نالایق هرچه سریع‌تر با افراد توانا متخصص متعهد جایگزین شوند.

علی‌اکبری با بیان اینکه مهم‌ترین وظیفه رهبری در قانون اساسی تنظیم سیاست‌های کلی نظام و حفاظت از نظام و جلوگیری از انحراف و ریل‌گذاری‌های کلان به سوی اهداف نظام و رصد مسائل کشور است گفت: هیچ‌کس حق ندارد از رهبری مایه بگذارد.

وی با اشاره به اینکه در روزهای اخیر شاهد نمایش دو تحول تازه از قدرت جریان مقاومت در مواجه با اشغالگران رژیم صهیونیستی بوده‌ایم گفت: رساندن پهباد شناسایی حزب‌الله به نزدیک خانه نتانیاهو و دیگری آن‌که نبش حماس فلسطین در بیانیه‌ای مسئولیت یک بمب‌گذاری بزرگ در تل‌آویو را بر عهده گرفتند.

امام جمعه ماهنشان گریزی به الگو بودن شهید آیت‌الله رئیسی برای دولت زد و عنوان کرد: وی با پای‌بندی به اصول و ارزش‌های اسلامی خدمات فراوانی انجام داد.

وی تصریح کرد: امیدوارم دولت جدید با الگو قرار دادن شهدای خدمت بتواند خدمتی در راستای اجرای عدالت در جامعه انجام دهد.

علی‌اکبری تصریح کرد: کارمندان قشر زحمتکش و مجریان دولت در دستگاه‌های مختلف اجرایی هستند و در مورد کارمندان شهرستان ماهنشان اینکه اکثر ادارات با کمبود کارمند و نیروی انسانی مواجه هستند.

وی با بیان اینکه کارمندان مشغول در ادارات با کسب سابقه از شهرستان منتقل می‌شوند و یا تعداد زیادی از کارمندان در حال رفت و آمد هستند افزود: از مسئولان استانی و کشوری می‌خواهم تا چارت سازمانی ادارات را تکمیل کرده و از کارمندان بومی و متخصص و متدین برای انجام امورات استفاده کنند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر