logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۲
[ شناسه خبر : ۴۰۰۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان طارم:

دولت با تمام توان در خدمت مردم باشد

دولت-با-تمام-توان-در-خدمت-مردم-باشد-
امام جمعه شهرستان طارم گفت: مردم دولتی می‌خواهند که آسیب‌های موجود در جامعه را ترتیب اثر داده و سعی در جبران و ترمیم آن‌ها داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام مهدی منصوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان طارم با بیان اینکه اربعین ادامه و تکمیل راهبری عاشورا است اظهار کرد: در این حرکت جهانی و حماسه عظیم از تمام جهان مشارکت دارند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه به گفته استاندار کربلا امسال شاهد حضور ۳۰ میلیون زائر در کربلا هستیم گفت: رسانه‌های معروف دنیا در سکوت بوده و حتی یک برنامه از این حرکت را پوشش نداده و هیچ برنامه‌ای از این گردهمایی نداشتند.

امام جمعه شهرستان طارم افزود: هفته دولت را گرامی می‌داریم و یاد و خاطره شهیدان مخصوصاً رجایی و باهنر را ارج می‌نهیم و این شهیدان الگویی ناب برای تمان عصرها هستند.

وی اضافه کرد: خدمت مخلصانه شهیدان باهنر و رجایی در حافظه ملت ایران ماندگار است و شهید رئیسی نیز خدمتی ناب و بی‌منت را احیا کردند.

منصوری بیان کرد: دولت چهاردهم به شعارهایی که داده از جمله وفاق ملی، اتحاد و وحدت عمل کند و امیدواریم این روند تا آخر پابرجا بماند و از همه مدیران و مسئولان می‌خواهیم یک‌بار نامه ۵۳ نهج‌البلاغه را مطالعه کنند.

وی عنوان کرد: مردم با حضور خود پای صندوق‌های رأی نشان دادند پشتیبان نظام، انقلاب و رهبری هستند و این حرکت نشان مردم سالاری دینی است و حضور مردم در انتخابات پیام‌هایی دارد که مسئولان باید مد نظر داشته باشند.

امام جمعه طارم با بیان اینکه مسئله بیکاری و مسکن از جمله مواردی است که در جامعه باید به آن پرداخت چرا‌که مردم از آن گلایه دارند افزود: وجود برخی مشکلات در جامعه به اعتماد مردم آسیب زده است.

وی ادامه داد: مردم دولتی می‌خواهند که آسیب‌های موجود در جامعه را ترتیب اثر داده و سعی در جبران و ترمیم آن‌ها داشته باشند تا اعتماد به مردم باز گردد و فاصله بین مردم و دولت کاهش یابد و با تمام توان به مردم خدمت بی‌منت کرد.

منصوری گفت: جنایات در غزه ادامه دارد و این حملات غیرانسانی وحشتناک و دردناک است و رژیم صهیونیستی باید پاسخگو باشد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر