logo
امروز : شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۴
[ شناسه خبر : ۴۰۰۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار خدابنده خبر داد:

افتتاح 381 پروژه در خدابنده

افتتاح-381-پروژه-در-خدابنده
فرماندار خدابنده گفت: به مناسبت هفته دولت 381 پروژه در امور زیربنائی، آموزشی، کشاورزی و رفاهی با اعتبار بالغ بر 573 میلیارد تومان افتتاح، کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق؛ جواد تاراسی از افتتاح و کلنگ‌زنی ۶۳ پروژه در هفته دولت خبر داد و اظهار کرد: امسال نیز در هفته دولت چندین پروژه را از سری پروژه‌های زیر بنایی، آموزشی، کشاورزی، عمرانی و رفاهی را در شهرستان خدابنده با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و مردم افتتاح و به بهره‌برداری خواهیم رساند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه اعتبار پیش‌بینی شده برای همه پروژه‌های شهرستان خدابنده 573 میلیارد تومان است افزود: امید است با بهره‌برداری از این طرح‌ها در راستای خدمت به مردم شاهد رشد و توسعه و آبادانی هرچه بیش‌تر این شهرستان باشیم.

فرماندار خدابنده اشاره‌ای به پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی و مورد بهره‌برداری کرد و گفت: در اولین روز از هفته دولت که جمعه دوم شهریور است برنامه‌های هفته دولت را با حضور اعضای شورای اداری شهرستان در نماز عبادی سیاسی جمعه و زیارت حرم مطهر حضرت قیدارالنبی (ع) و افتتاح بخشی از اجرای طرح این حرم، دیدار با خانواده معظم شهدا و سخنرانی بنده در قبل از خطبه‌های نماز جمعه آغاز خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: در روز شنبه سوم شهریور در بخش سجاسرود تعدادی پروژه در روستاهای پابند، بولاماجی، شهر سجاس، نصرت‌آباد، محمدآباد و سایر روستاها افتتاح می‌شود.

تاراسی ادامه داد: در روز چهارم شهریور که مصادف با روز اربعین حسینی است شرکت در مراسم‌های اربعین امام حسین (ع) و برگزاری یادواره شهدای دولت شهیدان رجائی و باهنر را خواهیم داشت.

فرماندار خدابنده در ادامه به پروژه‌های بخش افشار در روز پنجم شهریور اشاره کرد و اظهار داشت: در بخش گرماب هم چندین طرح عمرانی در روستاهای افشار شامل افتتاح آسفالت راه روستایی، پروژه به‌سازی و اصلاح شبکه برق‌رسانی و افتتاح زمین چمن مصنوعی مدرسه و طرح هادی افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی به دیگر پروژه‌ها در بخش دوتپه اشاره کرد و بیان داشت: افتتاح خانه مددجوبی در دوتپه، تامین آب شرب روستای دهشیر و افتتاح طرح‌های عمرانی روستای بخش و پروژه به‌سازی و اصلاح شبکه برق‌رسانی را خواهیم داشت.

تاراسی عنوان کرد: در بخش بزینه‌رود هم چندین طرح اعم از بهداشتی، گازرسانی، پرورش بوقلمون، اصلاح و به‌سازی شبکه برق‌رسانی و آموزشی افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

فرماندار خدابنده ادامه داد: پروژه‌هایی نیز در شهر سهرورد و کرسف افتتاح و به‌بهره برداری خواهد رسید که شامل افتتاح سردخانه ۲ هزار و 500 تنی، مرغ تخم‌گذار ۵۰ هزار قطعه، کانال آب زراعی شهر کرسف و طرح احداث فاز سه کانال انتقال آب شهر سهرورد است.

وی در سخنان خود خاطرنشان کرد: البته طرح سردخانه در روستای حصار و هم‌چنین طرح مرغ تخم‌گذار در روستای محمودآباد است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر