logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۴
[ شناسه خبر : ۴۰۰۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان خبر داد:

افتتاح ۶۰۹ طرح در زنجان

افتتاح-۶۰۹-طرح-در-زنجان-
استاندار زنجان گفت: همزمان با هفته دولت ۶۰۹ طرح صنعتی، کشاورزی، عمرانی و گردشگری در این استان با ۱۴۴ هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان، محسن افشارچی اظهار کرد: افتتاح این تعداد طرح برای ۵ هزار و ۵۷ نفر در استان اشتغال‌زایی می‌کند.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به آمار تفکیکی این طرح‌ها در بخش‌های مختلف، گفت: در بخش آب،‌ برق و گاز ۱۵۰ پروژه با ۳ هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال، در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ۱۳ طرح با ۶ هزار و ۹۹۰ میلیارد ریال،‌ در حوزه فرهنگی، گردشگری و آموزشی ۱۵ طرح با ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال و در حوزه کشاورزی ۱۳۲ طرح با ۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

استاندار زنجان اضافه کرد: در حوزه صنعت ۵۵ طرح با ۱۰۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال،‌ در حوزه اشتغال حمایتی ۱۱ طرح با ۳۹۰ میلیارد ریال و در حوزه راه و مسکن ۲۱ طرح با ۹ هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: در حوزه عمران شهری ۵۴ طرح با ۲ هزار و ۳۰ میلیارد ریال، در حوزه عمران روستایی ۱۵۱ طرح با 4 هزار و ۹۰ میلیارد ریال و در حوزه بهداشت نیز هفت طرح با ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت افتتاح می‌شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر