logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۳
[ شناسه خبر : ۴۰۰۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول هماهنگی ستاد مردمی پیاده‌روی جاماندگان اربعین ابهر مطرح کرد:

برگزاری پیاده‌روی جاماندگان اربعین در ابهر

برگزاری-پیاده‌روی-جاماندگان-اربعین-در-ابهر-
مسئول هماهنگی ستاد مردمی پیاده‌روی جاماندگان اربعین ابهر گفت: راهپیمایی پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی با برپایی بیش از ۱۰ موکب در شهر ابهر برگزار می‌شود.

مهدی شریفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: مردم انقلابی و ولایت‌مدار ابهر، شناط، شریف‌آباد و روستاهای همجوار به یاد پیاده‌روی اربعین از نجف به سوی کربلا، مسیر پنج کیلومتری از امامزاده اسحاق علیه‌السلام شریف‌آباد به سمت امامزاده اسماعیل شناط، جاده ابریشم (بلوار شورا) را با پای پیاده طی می‌کنند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این مراسم از ساعت ۱۶ عصر روز اربعین از امامزاده اسحاق علیه‌السلام با قرائت زیارت اربعین آغاز و این همایش به صورت خانوادگی برگزار خواهد شد.

مسئول هماهنگی ستاد مردمی پیاده‌روی جاماندگان اربعین ابهر عنوان کرد: در طول مسیر پیاده‌روی جاماندگان اربعین بیش از ۱۰ موکب مردمی که این تعداد در حال افزایش است، برپا شده و خدمات مختلفی به شرکت‌کنندگان در این همایش عظیم ارائه می‌کنند.

وی با بیان اینکه این سومین سال است که این مراسم در شهرستان ابهر اجرا می‌شود، تصریح کرد: اتوبوس‌های شهرداری از ساعت ۱۵ از چهار نقطه شهر میدان مخابرات، چهارراه امام حسین(ع)، مقابل امامزاده اسماعیل علیه‌السلام و میدان توحید آماده انتقال مردم به ابتدای مسیر پیاده‌روی هستند. 

وی با تأکید براینکه شعار امسال ما حمایت از مظلومان جهان به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه است، خاطرنشان کرد: این مراسم با حضور چند هزار نفری عاشقان ولایت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام و با پشتیبانی و حمایت مردمی اجرا می‌شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر