logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۰
[ شناسه خبر : ۴۰۰۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 0 دقیقه ]
زنگ سواد رسانه‌ای؛

مخاطبان در تور فریب رسانه‌ها هستند

مخاطبان-در-تور-فریب-رسانه‌ها-هستند
شگرد خبر غالب یکی از شگردهای رسانه‌های فارسی زبان در تولید محتوا و فریب دادن مخاطب است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ این شکل از پوشش اخبار بدین گونه است که رسانه‌ها بر یک خبر به‌صورت هماهنگ و زنجیره‌ای تاکید می‌کنند تا نوعی برجسته‌سازی تک‌خبری صورت گیرد.

بیشتر بخوانید

برای مثال در بحث عملکرد رسانه‌های غربی در پوشش اخبار آزمایش‌های موشکی یا مذاکرات هسته‌ای، ما با یک پوشش گسترده و همزمان، با رویکردی جهت‌دار ومنفی روبه‌رو هستیم که در بعضی مواقع آن‌چنان برجسته است که مانع از دیده‌شدن دیگر اخبار مربوط به ایران می‌شود.

 

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر