logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۳
[ شناسه خبر : ۴۰۰۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
شهردار هیدج مطرح کرد:

تجهیز ماشین‌آلات شهرداری هیدج

تجهیز-ماشین‌آلات-شهرداری-هیدج-
شهردار هیدج با بیان اینکه ماشین‌آلات شهرداری هیدج در حال تکمیل و تجهیز است، گفت: ۹۵ درصد ماشین‌آلات تجهیز شده و ۵ درصد در حال حل مشکلات فنی است که تا پایان ۶ ماهه دوم این کار انجام می‌شود.

علیرضا کاظمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: افزایش ماشین‌آلات بعد از نیروی انسانی اهرم اقتدار هر شهرداری محسوب می‌شوند و این نوسازی‌ها در جهت کاهش نیاز در تعمیرات و صرفه‌جویی در وقت انجام شده صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید

وی اظهار کرد: ۹۵ درصد ماشین‌آلات تجهیز شده و ۵ درصد در حال حل مشکلات فنی است که تا پایان ۶ ماهه دوم این کار انجام می‌شود.

شهردار هیدج خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۱، دو دستگاه نیسان، یک دستگاه نیسان پیش‌رو که در آتش‌نشانی استفاده می‌شود، نوسازی و خرید آمبولانس، یک دستگاه پرایدوانت نوسازی و یک دستگاه تراکتور از هزینه‌های جاری شهرداری خریداری شده است.

وی افزود: در سال گذشته از کمک‌های سازمان همیاری دولتی با پیگیری مسئولان وقت، یک بنز کمپرسی ۶ چرخ به ارزش ۳ میلیارد تومان خریداری شد.

کاظمی با اشاره به اینکه هفته گذشته با عقد قرارداد و با پیگیری از سال گذشته یک دستگاه مینی‌لودر با اعتبار ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پیش‌خرید شده است‌، تصریح کرد: این دستگاه اواخر سال آینده تحویل شهرداری می‌شود‌ و از این دستگاه برای کارهای عمرانی استفاده خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه تجهیزات شهرداری هیدج با ۳۴ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در حال تجهیز و تکمیل است، عنوان کرد: در سال‌های گذشته برای ماشین‌آلات هزینه‌های اساسی انجام نشده و در چهار سال اخیر مبلغی بالغ بر ۸ میلیارد تومان جهت بازسازی و تجهیز ماشین‌آلات که عمده آن در سال ۱۴۰۲ بوده هزینه شده است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر