logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۱
[ شناسه خبر : ۴۰۰۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
شهردار قیدار خبر داد:

حل مشکل زمین‌های قیدار

حل-مشکل-زمین‌های-قیدار
شهردار قیدار گفت: مشکل زمین‌های انتهای محیط زیست قیدار حل شده جز یک مورد که در آخرین جلسه فرمانداری قرار بر این شد که مشاور، آن یک مورد را نیز اصلاح کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق؛ شهروند قیداری اظهار کرد: ما صاحبان زمین‌های انتهای محیط زیست قیدار از سال ۱۳۸۸ اقدام به خرید زمین‌ها کردیم و از آن سال تا به امروز ۱۵ سال گذشته است و هنوز مجوز ساخت به زمین‌های ما نمی‌دهند و هر بار که مراجعه می‌کنیم می‌گویند با صاحبان نسق تعیین تکلیف نکردیم.

بیشتر بخوانید

شهروند قیداری ادامه داد: با پیگیری‌های زیاد مشکل حدود یک چهارم زمین‌ها حل شد ولی بقیه را به امان خدا رها کرده‌اند و رفته‌اند.

وی اضافه کرد: یکی از اعضای شورای اسلامی شهر قیدار به صراحت اعلام کرد که صاحبان نسق زمین سهم خود را از زمین می‌خواهند ولی زمینی در کار نیست.

شهروند قیداری ادامه داد: واضح و مشخص است که زمین‌ها دست چه کسانی بودند و چگونه تفکیک و تقسیم شدند، اعضای شورای اسلامی شهر قیدار به جای این پاسخ‌های بی‌معنا مسئله را پیگیری و متخلفان را شناسائی کنند.

وی افزود: از مسئولان ذیربط درخواست می‌کنم تا در این زمینه ورود کرده و متخلفان را شناسائی و محاکمه کنند زیرا آن‌ها در حق ما، صاحبان زمین‌ها که سال‌ها است منتظر مجوز ساخت هستیم تا از مستاجری راحت شویم ظلم کرده‌اند.

حسن‌علی‌ افشاری، شهردار قیدار درباره این مشکل گفت: در مورد زمین‌های انتهای محیط زیست قیدار که به شرکت تعاونی کارکنان شهرداری فاز دوم معروف است، باید بگویم که چندین جلسه‌ای که در این مورد در فرمانداری و شهرداری این شهر برگزار شده است، کلاْ مشکل شرکت تعاونی حل شده جز یک مورد که در آخرین جلسه فرمانداری قرار بر این شد که مشاور، آن یک مورد را نیز اصلاح کند.

شهردار قیدار با بیان اینکه برای حل مشکل، پرونده زمین بلافاصله به کمیسیون ماده پنج ارسال می‌شود افزود: حل این مشکل از طریق فرماندار شهرستان خدابنده که تلاش وافری در این زمینه داشتند انجام خواهد شد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر