logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۸
[ شناسه خبر : ۴۰۰۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس کمیته امداد خدابنده خبر داد:

توزیع ۱۵۰۰ پک تحصیلی در خدابنده

توزیع-۱۵۰۰-پک-تحصیلی-در-خدابنده
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خدابنده گفت: یک هزار و ۵۰۰ پک تحصیلی در آستانه بازگشایی مدارس بین دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار توزیع خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق؛ رضا محمدی اظهار کرد: یک هزار و ۵۰۰  پک تحصیلی در آستانه بازگشایی مدارس بین دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید قرار گرفته‌ایم افزود: ما شاهد ورود دانش‌آموزان و علم‌دوستان به دستگاه تعلیم و تربیت هستیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خدابنده ادامه داد: بنا به سنت حسنه دستگاه کمیته امداد شهرستان خدابنده با کمک مرکز نیکوکاری همای رحمت این شهرستان اقدام به خرید و جمع‌آوری پک تحصیلی برای دانش‌آموزان خانواده‌های نیازمند و محروم از تحصیل کرده‌ایم تا در سال تحصیلی جدید هیچ دانش‌آموزی از آموزش و تعلیم و تربیت باز نماند.

وی اضافه کرد: هر ساله این نهاد مقدس با کمک و همیاری خیران و مردم و مراکز نیکوکاری و نو‌دوست و همچنین مسئولان جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی اقدامات لازم را انجام داده است و این وظیفه همگان است که آن‌چه در توان دارند به یاری نیازمندان و خانواده‌های محروم در کنار این نهاد مقدس بشتابند.

محمدی گفت: کمیته امداد شهرستان با کمک و همکاری مرکز نیکوکاری همای رحمت در سال جاری اقدام به خرید و جمع‌آوری بیش از یک هزار و ۵۰۰ پک تحصیلی دانش‌آموزان قبل از آغاز سال تحصیلی جدید کرده و امید است این روند مثل سالیان گذشته با مشارکت خوب و بالای مردم خیر و نیک‌اندیش تداوم داشته باشد تا شاهد محرومیت‌زدائی در همه سطوح کشوری و استانی و شهرستانی باشیم.

وی خاطر‌نشان کرد: کمیته امداد آمادگی خود را جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی در آستانه بازگشایی مدارس در سال جدید به دانش‌آموزان محروم و بازمانده از تحصیل اعلام می‌دارد و خیران نیکوکار و همه آحاد مردم می‌توانند هدایای خود را چه نقدی و غیر نقدی به مراکز نیکوکاری و خود کمیته امداد تحویل بدهند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خدابنده ادامه داد: دعای خیر مردم در جهت سهولت و خدمت‌رسانی به مردم و خانواده‌های نیازمند و تحت پوشش این نهاد مقدس بدرقه راه همه ما باشد تا گام‌های موثرتری برداشته شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر