logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۶
[ شناسه خبر : ۴۰۰۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده سپاه خدابنده:

مسجد پایگاه بزرگ حرکت فرهنگی است

مسجد-پایگاه-بزرگ-حرکت-فرهنگی-است
فرمانده سپاه خدابنده با بیان اینکه مسجد پایگاه بزرگ بسیج فرهنگی و حرکت فرهنگی است گفت: حضور پر‌شور و با‌بصیرت و با‌آگاهانه مردم در مساجد، دشمنان را به خشم می‌آورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق؛ به مناسبت روز جهانی مسجد برنامه‌ای به همین منظور در حرم مطهر حضرت قیدارالنبی (ع) شهر قیدار با حضور مردم و مسئولان برگزار شد.

بیشتر بخوانید

مجید لطیفی در این برنامه به جایگاه ویژه مسجد اشاره کرد و گفت: مسجد پایگاه بزرگ بسیج فرهنگی و حرکت فرهنگی است.

وی با بیان اینکه خودسازی و دنیا‌سازی و همچنین مقابله با دشمن و حرکت به سوی تمدن اسلامی بسیار مهم است افزود: مسجد محل تعلیم و تربیت است و نقش بی‌بدیلی را ایفا می‌کند.

فرمانده سپاه خدابنده اشاره‌ای به نقش مسجد در دوران دفاع مقدس داشت و بیان کرد: نقش مسجد در دوران دفاع مقدس بسیار پررنگ و حماسه‌ساز بود.

وی با بیان اینکه مسجد مرکز اجتماعی و سیاسی است اضافه کرد: مهم‌ترین مکان مسجد همان محراب مسجد است زیراکه مسجد در مبارزه با طاغوت و در مبارزه با رژیم منحوس رژیم صهیونیستی و همچنین در مبارزه با آمریکا و دشمنان انقلاب نقش ارزنده و سازنده‌ای داشته و خواهد داشت.

وی افزود: حضور پر‌شور و با‌بصیرت و با‌آگاهانه مردم در مساجد، دشمنان را به خشم می‌آورد و آن‌ها با این روند دچار مشکل می‌شوند و این نشان از جایگاه ویژه مسجد دارد.

وی به تشکیل شورای محله تاکید کرد و بیان داشت: با تشکیل شورای محله می‌توان آسیب‌های اجتماعی را شناسائی و در حل آن اقدام کرد.

لطیفی خاطرنشان کرد: هیات‌ها و حسینیه‌ها باید مکمل مساجد نه رقیب و عامل حذف مساجد باشند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر