logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۵
[ شناسه خبر : ۴۰۰۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان ابهر مطرح کرد:

انعقاد تفاهم‌نامه با هیأت موتورسواری ابهر

انعقاد-تفاهم‌نامه-با-هیأت-موتورسواری-ابهر
سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان ابهر گفت: با هدف ارتقاء توان عملیاتی و تجهیزاتی و ایجاد بستری مناسب برای افزایش سطح پاسخ‌گویی اضطراری در حوادث و سوانح، تفاهم‌نامه‌ای با هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی شهرستان ابهر منعقد شد.

فرشید محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: برای اولین‌بار در استان زنجان، جمعیت هلال‌احمر شهرستان ابهر و هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی با هماهنگی ستاد مدیریت بحران این شهرستان و با هدف ارتقاء توان عملیاتی و تجهیزاتی و ایجاد بستری مناسب برای افزایش سطح پاسخ‌گویی اضطراری در حوادث و سوانح، تفاهم‌نامه‌ای را منعقد کردند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این تفاهم‌نامه در راستای بهبود و تقویت همکاری‌های دوجانبه و دنبال بهره‌گیری از توانمندی‌های هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی در زمینه ارائه خدمات سریع‌تر و مؤثرتر در مواقع بحرانی به امضا رسید.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر شهرستان ابهر تأکید کرد: با انعقاد این تفاهم‌نامه، زمینه‌های جدیدی برای آموزش و تمرین ورزشکاران رشته موتورسواری و اتومبیل‌رانی و همچنین ارتقاء سطح آمادگی در برابر حوادث و سوانح مختلف فراهم خواهد شد.

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های لجستیکی و تجهیزاتی هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی ابهر در مأموریت‌های هلال‌احمر می‌تواند به بهبود سرعت و کیفیت خدمات امدادی منجر شود، افزود: این همکاری مشترک علاوه بر ارتقاء توان عملیاتی، می‌تواند به ایجاد هم‌افزایی بین نیروهای امدادی و ورزشکاران موتورسواری و اتومبیل‌رانی منجر شده و در مواقع بروز حوادث و سوانح، زمینه‌های پاسخگویی مؤثرتر و سریع‌تر را فراهم کند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر