logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۰
[ شناسه خبر : ۴۰۰۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر جهاد کشاورزی ماهنشان مطرح کرد:

شروع احداث پروژه استخر معیشتی روستای پَری

شروع-احداث-پروژه-استخر-معیشتی-روستای-پَری
مدیر جهاد کشاورزی ماهنشان با بیان اینکه اجرای پروژه استخر معیشتی در روستای پری آغاز شده است گفت: این پروژه با مدیریت جهاد کشاورزی و مشارکت اهالی روستا انجام خواهد شد.

علیرضا رضائی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: شروع پروژه استخر معیشتی در سطح شهرستان ماهنشان در روستای پری توسط سازمان جهادکشاورزی استان زنجان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ماهنشان با مشارکت اهالی روستای پری انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه برای این پروژه اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان در فاز اول طرح تخصیص یافته بود خاطرنشان کرد: اکنون مبلغ ۵ میلیارد تومان تخصیص یافته که با مشارکت مالی اهالی به عنوان خودیاری است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ماهنشان در رابطه با مشخصات فنی استخر معیشتی روستای پری ابراز کرد: جنس بدنه استخر مذکور ژئوممبران و در حجم ۱۱۰ هزار مترمکعب خواهد بود.

وی ادامه داد: ساخت استخرهای معیشتی در مناطق کوهستانی و روستاهای دور‌افتاده موجب ذخیره‌سازی آب برای همه فصول شده و در دسترس بودن آب را به‌همراه خواهد داشت.

رضائی تاکید کرد: احداث استخرهای معیشتی از کارهای مهمی است که می‌تواند به اقتصاد کشاورزان کمک کند.

وی با اشاره به اینکه ایجاد استخر‌ معیشتی توسعه و رونق را برای کشاورزان منطقه به ارمغان خواهد آورد بیان کرد: جمع‌آوری آب‌های سطحی که در زمان غیر کشاورزی که آب جاری بوده و از دسترس کشاورزان خارج می‌شود می‌تواند با ایجاد استخرها زمینه سهولت و رونق کشاورزی و توسعه و آبادانی در منطقه ایجاد کند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر