logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۵
[ شناسه خبر : ۴۰۰۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره کنترل نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس‌راه استان زنجان خبر داد:

حضور پلیس‌راه در مسیرهای تردد زائران اربعین

حضور-پلیس‌راه-در-مسیرهای-تردد-زائران-اربعین
رئیس اداره کنترل نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس‌راه استان زنجان با اشاره به افزایش تردد در زنجان به بیجار و زنجان به همدان با تردد زائران اربعین گفت: تیم‌های نامحسوس پلیس‌راه به منظور تامین امنیت زائران در این مسیرها مستقر شدند.

مهدی میناخانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با اشاره به افزایش تردد در محور زنجان به بیجار و زنجان به همدان اظهار کرد: به دلیل رفت و آمد زائران اربعین شاهد افزایش تردد در این دو محور در استان هستیم.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در سایر محورهای زنجان مشکل خاصی وجود ندارد و تردد زائران نیز بدون مشکل انجام می‌شود ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن روزهای پایانی اربعین شاهد افزایش ترافیک در این دو محور خواهیم بود.

رئیس اداره کنترل نظارت بر عملیات جاده پلیس‌راه استان زنجان با اشاره به وقوع حادثه رانندگی در محور زنجان به قیدار ابراز کرد: در این حادثه یک دستگاه پیکان به نیسان برخورد کرده و موجب فوت چهار نفر از سرنشینان آن شد.

وی با تاکید براینکه این حادثه پنج نفر مجروح داشت که به بيمارستان منتقل شدند عنوان کرد: علت حادثه انحراف به چپ وانت نیسان گزارش شده است.

میناخانی از برخورد خودروی ال۹۰ با کامیون کشنده در استان در یکی از محورهای مواصلاتی زنجان خبر داد و گفت: راننده ال‌۹۰ به دلیل شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داد و علت حادثه نیز تجاوز به چپ راننده ال‌۹۰ گزارش شده است.

وی با اشاره به حضور تیم‌های گشت نامحسوس در محورهای ارتباطی استان زنجان به ویژه مسیر تردد زائران اربعین عنوان کرد: این تیم‌ها مسیرهای پرتردد را رصد می‌کنند و اگر خودرویی حرکات خطرناک انجام داده و یا نسبت به قانون راهنمایی و رانندگی بی‌توجه باشد اعمال جریمه می‌کنند.

رئیس اداره کنترل نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس‌راه استان زنجان در ادامه با تاکید براینکه از رانندگان درخواست می‌کنیم در مسیر حتما استراحت کنند عنوان کرد: سفر اربعین به دلیل طولانی بودن مسیر خسته‌کننده است از رانندگان درخواست داریم نسبت به استراحت در مسیر بی‌توجه نباشند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر