logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۲
[ شناسه خبر : ۴۰۰۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره راهداری شهرستان ماهنشان خبر داد:

اولویت بهسازی راه روستایی پری ماهنشان

اولویت-بهسازی-راه-روستایی-پری-ماهنشان
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ماهنشان گفت: پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی پری به علم‌کندی که اکنون در حال اجرا بوده جزو مهم‌ترین پروژه‌های شهرستان است.

محمد جعفری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی پری به علم‌کندی که اکنون در حال انجام است، جزو مهم‌ترین پروژه‌های شهرستان ماهنشان است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه از ۲۱ کیلومتر مسیر موجود ۱۳ کیلومتر طی سال‌های گذشته انجام شده بود، افزود: با توجه به مقطعی بودن اجرای پروژه، امسال سعی داریم مابقی پروژه به طول هشت کیلومتر را به پایان برسانیم. 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ماهنشان ابراز کرد: برای اجرای این پروژه مبلغی بالغ بر ۵۵ میلیارد تومان تخصیص داده شده است و پروژه اکنون در مرحله زیرسازی قرار دارد.

وی گریزی به اهمیت دسته‌بندی پروژه‌های راه زد و عنوان کرد: به لحاظ اهمیت و ماهیت، پروژه‌ها به چند دسته تقسیم می‌شوند.

جعفری خاطرنشان کرد: رسیدگی راه‌های روستایی جزو مهم‌ترین پروژه‌های شهرستان ماهنشان است که در قالب بهسازی و آسفالت اتفاق می‌افتد.

 وی با بیان اینکه این پروژه‌ها از محل حقوق دولتی معادن و یا ردیف‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای تأمین اعتبار می‌شوند، عنوان کرد: بعد از روند تامین و تخصیص اعتبار، مرحله برون‌سپاری و برگزاری مناقصه و سپس شروع عملیات اجرایی است. 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ماهنشان ادامه داد: طبقه‌بندی دوم پروژه‌های حوزه راه در شهرستان ماهنشان، روکش آسفالت است که مخصوص راه‌هایی بوده و تحت تاثیر تردد کامیون‌های معادن دچار خرابی شده‌اند و برای حفاظت از راه‌ها و بهبود کیفیت تردد، روکش جدید اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال جاری در حوزه روکش آسفالت، ادامه پروژه مسیر قواق علیا و سفلی انجام شد، تصریح کرد: این پروژه سال گذشته بطول ۶.۵ کیلومتر شروع شده بود و امسال ۳.۵ کیلومتر دیگر به این مجموعه افزوده شد.

جعفری عنوان کرد: دومین پروژه روکش آسفالت، مربوط به روکش محور دندی به زنجان، حد فاصل پاسگاه پلیس‌راه تا روستای قره‌درق است که مورد مطالبه مردم شهرستان بود، بطول ۱.۸ کیلومتر اجرا و خاتمه یافت. 

وی افزود: طی سال جاری و تا انتهای فصل کاری اکثر پروژه‌های فعال حوزه راهداری و راهسازی به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر