logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۰
[ شناسه خبر : ۴۰۰۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
شهردار ابهر مطرح کرد:

اجرای بازگشایی معابر در کل شهر ابهر

اجرای-بازگشایی-معابر-در-کل-شهر-ابهر
شهردار ابهر گفت: یکی از مطالبات اصلی مردم شهر ابهر بازگشایی معابر بوده که این کار با پیگیری‌های اعضای شورای شهر و شهرداری در تمام نقاط شهر در حال انجام است.

عباس‌رضا حیدری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: در راستای حل مشکلات ترافیکی و تردد در داخل شهر و با توجه به سیاست‌گذاری‌‌های خوبی که توسط اعضای شورای اسلامی شهر ابهر در تهیه بودجه و تأیید آن پس از ارسال از سوی شهرداری به صحن شورا انجام شد، تعریض و بازگشایی معابر از اقدامات مهم و اساسی شهرداری است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه تعریض و بازگشایی معابر مهم و دارای گره ترافیکی در نواحی مختلف ابهر مشخص شده است، افزود: برای سال جاری در ناحیه مرکزی ابهر که جزو پرترددترین قسمت مرکز شهر است و واقع در خیابان طالقانی جنوبی، ابتدای خیابان پردیس روبروی درمانگاه سینا، است توافق و مقدمات اصلی کار و تأییدها انجام شده و پیگیر جهت بازگشایی و تخریب به محض رضایت مالکین هستیم.

شهردار ابهر با اشاره به اینکه در خیابان شهید مطهری ملکی نیز تمام مراحل تملک و توافق آن طی شده، در روزهای آتی شاهد تخریب و بازگشایی معبر در آن منطقه خواهیم بود تصریح کرد: خیابان حاجی‌خانی ابهر که جزو بافت فرسوده شهر به حساب می‌آید در طی سال جاری چندین مورد توافق و بازگشایی در دستور کار شهرداری بوده و این امر میسر شده که مردم ابهر می‌توانند با حضور در این خیابان شاهد تحقق وعده‌های شورا و شهرداری باشند‌‌.

وی بیان کرد: در ابتدای سال جاری شاهد توافق و تخریب ملکی در میدان توحید شناط بودیم و اخیراً نیز خیابان شهید داودی که جزو پرترددترین و مشکل‌‌دارترین گره ترافیکی شهر ابهر بود، ملک داودی با پیگیری‌های مجددانه اعضای شورا اسلامی شهر ابهر و شهرداری تملک شده و در روزهای اخیر شاهد تعریض و بازگشایی آن بودیم‌.

حیدری با تأکید بر اینکه در حسین‌آباد هم بازگشایی قرار بود انجام شود، علی‌رغم توافقات انجام شده، صاحبان دو ملک همکاری نکردند و این امر محقق نشد، اما شهرداری به صورت جدی پیگیر بازگشایی و تعریض معابر در این محل خیابان موسوی است.

وی خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های لازم با اهالی مردم ابهر در هفته جاری و روزهای آتی در مسیرهای اصلی شهر و خیابان شهید داودی، کوچه حاجی‌خانی، خیابان مطهری و خیابان موسوی حسین‌آباد و ناحیه شریف‌آباد و سایر نقاط شهر شاهد بازگشایی معابر و توافقات در دست اقدام شورای اسلامی شهر و شهرداری خواهیم بود.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر