logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۸
[ شناسه خبر : ۳۹۹۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
یادداشت؛

قصه دیرینه آلایندگی در قیدار

قصه-دیرینه-آلایندگی-در-قیدار
آلایندگی زیست محیطی و رها شدن نخاله‌های ساختمانی در کوچه پس کوچه‌های شهر قیدار قصه دیرینه‌ای است که انگار قصد تمام شدن ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق؛ آلایندگی زیست محیطی و رها شدن نخاله‌های ساختمانی در کوچه پس کوچه‌های شهر قیدار قصه دیرینه‌ای است که انگار قصد تمام شدن ندارد.

بیشتر بخوانید

این بار در کوچه بشیر و در انتهای آن شاهد ریخته‌شدن درختان و نخاله‌های ساختمانی بودیم و ظاهراً  قرار نیست فرهنگ شهرنشینی در این شهر حاکم شود.

عدم توجه مدیران و مسئولان و هم‌چنین خود مردم باعث خواهد شد چهره شهر و سیمای آن خراب شود و این ما هستیم که باید فرهنگ‌سازی کنیم، بله ما مردم و مسئولان و همه و همه باید پای کار بیاییم زیرا که حل تمام مشکلات جامعه در همه ابعاد اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی منوط به ریشه فرهنگ و فرهنگ‌سازی است.

همه ما در جامعه وظائفی داریم و نسبت به آن‌چه که امانتی در دست ما است مسئول هستیم و این آیندگان و زمان هست که ما را قضاوت خواهند کرد.

پس بیاییم در حفظ و نگهداری محیط اطرافمان کوشا باشیم و از مسئولان شهری درخواست داریم به چنین معضلات شهری نگاه ویژه‌ای داشته باشند زیراکه مهمانان شهر ما حتماً از شهر و تمیزی و زیبائی آن به دیگران سخن خواهند گفت.

بیاییم این جمله معروف «شهر ما خانه ما» را در شهر خودمان اجرائی کنیم و فقط در حد حرف و شعار باقی نگذاریم زیرا که نسیت به آیندگان مسئولیم.

از خود مردم هم تقاضا داریم نهایت همکاری و هم‌یاری را در جهت حفظ محیط زیست و پیرامون زندگی خود و دیگران داشته باشند و همه دقت کافی را نسبت به این مسئله داشته و در حفظ و پاکیزگی شهرمان گام‌های موثرتری بردارند.

فاطمه عبدالهی

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر