logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۶
[ شناسه خبر : ۳۹۹۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

تامین لوازم خانگی مددجویان زنجانی

تامین-لوازم-خانگی-مددجویان-زنجانی-
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: رفع فقر و محرومیت، تقویت بنیه فرهنگی و توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت از مهم‌ترین رسالت‌های این نهاد است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از روابط عمومی کمیته امداد زنجان؛ روح‌اله صالحی گفت: رفع فقر و محرومیت، تقویت بنیه فرهنگی و توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت از مهم‌ترین رسالت‌های این نهاد است.

بیشتر بخوانید

وی ادامه داد: خرید و اهدای لوازم ضروری زندگی به مددجویان با هدف تأمین، بخشی از وسایل مورد نیاز و آسایش آن‌ها انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اعطای 228 سری لوازم خانگی به مددجویان زنجانی اضافه کرد: این اقلام شامل یخچال فریزر، آبگرمکن گازی دیواری، بخاری گازی، اجاق گاز، تلویزیون، ماشین لباسشویی، فرش و پنکه بوده و بین افراد تحت حمایت که درخواست خانواده در سبد نیازمندی آن‌ها در سامانه سها ثبت شده بود توزیع شد.

وی همچنین از اهدای 94 فقره کمک هزینه ازدواج به مددجویان زنجانی خبر داد و گفت: کمیته امداد در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان نسبت به فرهنگ‌سازی این موضوع در بین جامعه هدف اقدام کرده است.

صالحی تصریح کرد: فراهم کردن زمینه ازدواج زوج‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد از طریق آموزش‌های فکری و فرهنگی، پرداخت کمک هزینه ازدواج و اهدای جهیزیه با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی به منظور ترویج ازدواج آسان از اقدامات و برنامه‌های مهم این نهاد است.

وی تصریح کرد: خیران نیک‌اندیش زنجانی می‌توانند به منظور کمک به تامین اقلام ضروری منزل از طریق کد دستوری ۰۲۴#*۸۸۷۷* یا شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ در این زمینه مشارکت کنند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر