logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۴
[ شناسه خبر : ۳۹۹۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر ابهر:

بازگشایی خیابان شهید داودی ابهر محقق شد

بازگشایی-خیابان-شهید-داودی-ابهر-محقق-شد
رئیس شورای اسلامی شهر ابهر گفت: بازگشایی خیابان شهید داودی مطالبه به حق شهروندان ساکن در این منطقه و همچنین شهروندان شناط بود که بعد از سال‌ها پیگیری محقق شد.

روح‌الله دودانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با اشاره به مطالبه چندین ساله شهروندان ساکن در خیابان ۲۴ متری شهید داوددی، اظهار کرد: خوشبختانه این مطالبه به حق شهروندان ساکن در این منطقه و همچنین شهروندان شناط بعد از سال‌ها پیگیری محقق شد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه بازگشایی خیابان شهید داودی موجب اتصال خیابان شهید بهشتی و طالقانی شمالی می‌شود، ادامه داد: این بازگشایی همچنین سبب می‌شود در ایامی نظیر ماه محرم و اعیاد بار ترافیکی شناط کاهش پیدا کند.

رئیس شورای اسلامی شهر ابهر با بیان اینکه بازگشایی این خیابان که در نهایت در دوره ششم شورای اسلامی شهر ابهر محقق شد علاوه بر مطالبه شهروندان و شهرداری از درخواست‌های پلیس راهور نیز بود، ادامه داد: به علت تجاری بودن خیابان، روزانه شاهد شلوغی و ترافیک شدیدی در این منطقه بودیم که همین موضوع باعث ناراحتی شهروندان و اهالی محل می‌شد که به همت شهردار، شورای شهر و فرماندار این معضل برطرف می‌شود.

 وی با بیان اینکه بازگشایی معابر و کوچه‌های مورد نیاز یکی از سیاست‌های این دوره از شوراست، افزود: در خیابان شهید داودی سایر بازگشایی‌ها نیز که در دستور کار شورا و شهرداری است سریعاً انجام خواهد گرفت.

دودانگه توضیح داد: با توجه به اینکه بافت فرسوده شناط در این ناحیه متمرکز است خیابان شهید داودی در دستور کار بافت فرسوده قرار دارد و از مصوبات کارگروه استانی و شهری در بازآفرینی شهری است.

وی تصریح کرد: در جریان بازگشایی این خیابان که با حضور شهردار و سایر اعضا شورا اسلامی برگزار شد، طی رایزانی انجام گرفته با اهالی مقرر شد ساکنین در این مسیر جهت ادامه بازگشایی‌ها به شهرداری ابهر مراجعه کنند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر