logo
امروز : شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۷
[ شناسه خبر : ۳۹۹۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر شرکت نفت خدابنده:

سهمیه سوخت تراکتور‌داران خدابنده معقول است

سهمیه-سوخت-تراکتور‌داران-خدابنده-معقول-است
مدیر شرکت نفت خدابنده گفت: سهمیه سوخت تراکتور‌داران خدابنده معقول و کارشناسی شده است و کمبودی وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق؛ سهمیه گازوئیل تراکتور‌ها که در سه ماه یک هزار و 800 لیتر بود به یک هزار و 100 لیتر کاهش یافته است در حالی که طبق شنیده‌ها استان‌های همجوار اصلاً کاهش سهمیه گازوئیل نداشته‌اند.

بیشتر بخوانید

علی فیاضی در مورد این مشکل اظهار کرد: با توجه به سطح زیر کشت و محاسبات انجام شده توسط ستاد مبارزه با قاچاق سوخت و جلسات متعدد با جهاد کشاورزی استان زنجان، مقدار مشخصی سهمیه سوخت برای شهرستان خدابنده در سه ماهه بهار امسال در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه با همکاری مدیر شرکت نفت زنجان با ستاد تهران اضافه سهمیه درخواست شد افزود: با درخواست مطرح شده موافقت و مشکل کشاورزان خدابنده در آن فصل مرتفع شد.

مدیر شرکت نفت خدابنده ادامه داد: برای تابستان نیز جهاد کشاورزی مدیریت کرد و برای سه ماه یک هزار و 150 لیتر نفت‌گاز برای کشاورزان در نظر گرفت و ما نیز تا به امروز تایید کرده‌ایم و تحویل داده‌ایم.

وی اضافه کرد: با توجه به سوابق امر و کارشناسی جهاد کشاورزی این سهمیه برای تابستان معقول بوده و هیچ‌گونه کمبودی برای کشاورزان پیش نخواهد آمد چون ادوات کشاورزی کارشان نسبت به بهار و پاییز کمتر است و به نظر بنده اصرار برای دریافت بیشتر سوخت در فصل تابستان فقط از طرف بعضی از کشاورزان است که چاه آب غیر‌مجاز دارند و می‌خواهند در آن زمینه مصرف کنند.

مدیر شرکت نفت خدابنده خاطرنشان کرد: با این وجود بنده حاضرم با همکاری جهاد کشاورزی، هر کشاورزی که کمبود سوخت در این فصل داشته باشد با بررسی‌های لازم، کمبود آن‌ها را بر طرف کنم.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر