logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۵
[ شناسه خبر : ۳۹۹۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان ماهنشان خبر داد:

آسفالت‌ریزی ۲۳ روستا در ماهنشان

آسفالت‌ریزی-۲۳-روستا-در-ماهنشان
رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان ماهنشان گفت: در سال ۱۴۰۳ آسفالت‌ریزی ۲۳ روستا با مساحت ۷۰ هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد تومان برنامه‌ریزی شده است.

صمد نجفلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: در سال ۱۴۰۳ آسفالت‌ریزی ۲۳ روستا با مساحت ۷۰ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد تومان برنامه‌ریزی شده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: از تعداد ۲۳ روستا آسفالت‌ریزی تعداد ۱۲ روستا از جمله قلعه ارزه‌خوران، اورجک، خندقلو، باغچه، کردی، یتگجه‌سینار، لیلان و بهستان، ساغرچی، ینگجه‌انگوران، کوسج‌سفلی، شیخلر که تاکنون از اعتبارات قیر برخوردار نشده بودند که در سال‌ جاری آسفالت‌ریزی می‌شود.

رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان ماهنشان ابراز کرد: از تعداد ۲۳ روستا تا به امروز آسفالت‌ریزی هفت روستا پایان یافته و مابقی تا پایان شهریور به اتمام می‌رسد.

وی با تاکید بر اینکه با پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان‌های ایجرود و اعتبار قیر تخصیصی شهرستان  ۸۵ درصد افزایش داشت عنوان کرد: مجموعاً بالغ بر یک هزار و ۳۲۰ تُن قیر جذب شهرستان می‌شود که نسبت به سال قبل ۶۰ درصد افزایش داشته است.

نجفلی با بیان اینکه با یک هزار و ۳۲۰ تُن قیر تخصیصی می‌توانستیم حدود ۱۸۰ هزار مترمربع آسفالت‌ریزی کنیم مطرح کرد: اما به دلیل عدم توانایی مالی اغلب دهیاری‌های شهرستان مجبور شدیم ۷۰ درصد این قیر را تهاتر و به جای دستمزد اجرا به پیمانکار پرداخت کنیم که باعث کاهش متراژ آسفالت‌ریزی به ۷۰ هزار مترمربع شد.

وی با بیان اینکه مشارکت دهیاری‌های بخش مرکزی شهرستان در جذب اعتبارات قیر مصرفی شایسته بود ادامه داد: این جذب به نحوی بود که از ۷۰ هزار متر مربع آسفالت‌ریزی اشاره شده بالغ بر ۴۳ هزار مترمربع در بخش مرکزی اتفاق خواهد افتاد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر