logo
امروز : چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۸
[ شناسه خبر : ۳۹۹۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون فرماندار خدابنده:

هفته دولت فرصت بیان عملکردها است

هفته-دولت-فرصت-بیان-عملکردها-است
معاون فرماندار خدابنده گفت: هفته دولت فرصتی است که نیاز است تا همه دستگاه‌های اجرائی عملکردهای خود را به مردم بیان کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ شامگاه روز گذشته، جلسه هماهنگی برنامه‌های آغاز هفته دولت در شهرستان خدابنده به ریاست تاراسی فرماندار شهرستان و قاسملو معاون عمرانی فرمانداری با حضور روسای دستگاه‌های اجرائی شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید

جواد تاراسی در این جلسه اظهار کرد: شهرستان خدابنده یکی از موفق‌ترین شهرستان‌ها در جهت جذب اعتبارات بوده است و این نشان‌دهنده عزم مدیران در راه خدمت به مردم و بالا بودن جایگاه و ظرفیت بالقوه آن است و امیدواریم با پشتکار و عمل به‌سزایی که مدیران دارند شاهد شکوفائی و عمران و آبادانی در این خطه باشیم.

وی با بیان اینکه شهرستان خدابنده بهترین مردم و ظرفیت را دارا است افزود: این امر می‌تواند در جهت جذب منابع بسیار کارآمد باشد.

فرماندار خدابنده اشاره‌ای نیز به برگزاری انتخابات کرد و گفت: هیچ مشکل و خللی در طول برگزاری ایام انتخابات در سطح شهرستان به وجود نیامد و این نشان از عملکرد خوب دستگاه‌ها است.

داوود قاسملو نیز در این جلسه با اشاره به اینکه روز جمعه هفته جاری به عنوان اولین روز از هفته دولت است گفت: هفته دولت فرصتی است که همه دستگاه‌های اجرائی عملکردهای خود را به مردم بیان کنند.

وی بیان داشت: مردم از عملکرد و میزان خدمات‌دهی دولت و دستگاه‌ها به میزان کمی اطلاع دارند زیرا که ما مسئولان زبان گویای هنرمندانه برای اطلاع‌رسانی و بیان عملکرد خود نداریم.

معاون عمرانی فرماندار خدابنده تصریح کرد: شهرستان خدابنده به عنوان اولین شهرستان استان در توسعه و تجهیز تمام امکانات و منابع در حوزه‌های انرژی، راه، برق و گاز و مسکن و سایر خدمات بسیار خوب عمل کرده است، به عنوان مثال در حوزه آب ۶۸ درصد کارها در این شهرستان عملیاتی شده است.

معاون عمرانی فرماندار خدابنده به واریزی ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اشاره کرد و گفت: در این زمینه دولت، جبران‌هائی انجام داده و حمایت‌های لازم خود را در حد توان از شهرداری‌ها و دهیاری‌ها محقق کرده است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب کرد که فرمودند: «هر کسی که حرفی می‌زند و امید می‌آفریند در راستای سیاست‌های این نظام و انقلاب حرکت می‌کند» گفت: تبیین عملکرد دولت در کارآمدی نظام باید قرار بگیرد و این کارآمدی نظام در اولویت قرار دارد.

قاسملو خطاب به دستگاه‌های اجرائی شهرستان خدابنده اعلام کرد: دستگاه‌های اجرائی شهرستان عملکرد‌های خود را در حد توان با حضور خود در ستاد اقامه نماز جمعه در سطح شهرستان به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر