logo
امروز : چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۰
[ شناسه خبر : ۳۹۹۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان خبر داد:

صدور هشدار سطح زرد هواشناسی برای زنجان

صدور-هشدار-سطح-زرد-هواشناسی-برای-زنجان
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: امروز و فردا بارش‌های پراکنده در استان دور از انتظار نیست و برای این منظور هشدار سطح زرد صادر شده است.

ارسطو محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه آسمان استان در پیش‌ از ظهر امروز غالباً صاف و در بعد از ظهر با افزایش ابر و وزش باد همراه خواهد شد اظهار کرد: امروز و فردا به سبب عبور امواج ضعیفی از جو منطقه انتظار افزایش پوشش ابر را داریم و هشدار سطح زرد هواشناسی صادر شده  و مردم نسبت به آن توجه داشته باشند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه این شرایط می‌تواند در برخی مناطق استان سبب رگبار پراکنده باران و رعد و برق خصوصاً در روز یکشنبه شود افزود: سرعت وزش باد در ارتفاعات و مناطق بادگیر استان می‌تواند به آستانه نسبتاً شدید برسد و آبگرفتگی رودخانه‌ها و مسیل‌ها دور از انتظار نیست.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان عنوان کرد: هشدار سطح زرد از امروز برای همه مناطق استان به خصوص ارتفاعات معتبر است. این شرایط جوی تا اواخر وقت یکشنبه در استان برقرار است.

وی ابراز کرد: از روز دوشنبه مجدداً شرایط جوی پایدار و آسمان صاف خواهد بود و دمای هوا تا انتهای هفته روند افزایشی خواهد داشت.

 کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان ادامه داد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۱۵ و ۳۴ درجه، ابهر ۱۵ و ۳۱ درجه، خرمدره ۱۷ و ۳۱ درجه، آب‌بر ۲۰ و ۳۳ درجه، قیدار ۱۶ و ۳۲ درجه، سلطانیه ۱۳ و ۳۲ درجه و ماهنشان ۲۱ و ۳۵ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.    

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر