logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۳
[ شناسه خبر : ۳۹۹۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره مخابرات شهرستان ماهنشان مطرح کرد:

احداث دکل مخابراتی حسن‌آباد چایکند

احداث-دکل-مخابراتی-حسن‌آباد-چایکند
رئیس اداره مخابرات شهرستان ماهنشان با بیان اینکهددکل مخابراتی حسن‌آباد چایکند در حال احداث است گفت: بهره‌برداری از این دکل با تکمیل تجهیزات و امکان آن در پاییز انجام خواهد شد.

عباس یوسفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: دکل مخابراتی حسن‌آباد چایکند در حال احداث است که بهره‌برداری از این دکل با تکمیل تجهیزات و امکانات آن در پاییز انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه بررسی‌های اولیه و طراحی سایت از سال گذشته انجام شده بود ابراز کرد: عملیات اجرایی آن اعم از کار حفاری محل فونداسیون و بتن‌ریزی و دکل‌بندی در حدود دو ماهه اخیر انجام شده است.

رئیس اداره مخابرات ماهنشان یادآور شد: هدف از اجرای این سایت، تقویت پوشش آنتن‌دهی و ارتقاء کیفیت ارتباطات سیار همراه اول اعم از مکالمه و اینترنت برای مشترکان روستای حسن‌آباد چایکند و محدوده جاده‌ای تحت پوشش است.

وی خاطرنشان کرد: اقداماتی در جهت دسترسی تعدادی از روستاها به اینترنت و افزایش سرعت و کیفیت اینترنت در بعضی روستاها در حال انجام است.

یوسفی عنوان کرد: احداث سایت‌های جدید علاوه بر روستای مذکور در روستای سرین‌دره، میانج‌پری و تک‌آغاج در حال انجام است. 

وی ابراز کرد: سرعت و کیفیت اینترنت روستاهای قوزیجاق علیا و سفلی، گندی و چای‌قشلاق با نصب و راه‌اندازی تجهیزات افزایش خواهد یافت.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر