logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۸
[ شناسه خبر : ۳۹۹۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان مطرح کرد:

بهره‌برداری پروژه‌های تأمین اجتماعی زنجان سال آینده

بهره‌برداری-پروژه‌های-تأمین-اجتماعی-زنجان-سال-آینده
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: پروژه‌هایی که در استان زنجان در دست اجرا است تا نیمه اول سال ۱۴۰۴ به بهره‌برداری می‌رسد.

امیرعباس جراحی‌علمداری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: سازمان تأمین اجتماعی در حوزه درمان در دولت سیزدهم یکی از موفق‌ترین خدمات خویش را ارائه کرده است و نشانی و مستند این کار، توسعه فیزیکی و کیفی است که در مراکز درمانی تابعه مدیریت درمان شاهد آن هستیم.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در طی سال جاری شاهد افتتاح هتلینگ بخش جراحی زنان بیمارستان سردار شهید قاسم سلیمانی با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان بودیم، در استان زنجان هم‌اکنون دو پروژه در حال اجرا بوده، این پروژه‌ها با اعتبار حدود ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه و بودجه در دست اجرا است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان در رابطه با این دو پروژه گفت: پروژه طرح توسعه بیمارستان سردار شهید قاسم سلیمانی ابهر با متراژ ۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع با بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی و با اعتبار اولیه ۸۵ میلیارد تومان در حال ساخت است. پروژه بعدی احداث درمانگاه جدید سهروردی با متراژ ۲ هزار مترمربع و بیش از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی با اعتبار اولیه حدود ۷۶ میلیارد تومان احداث می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد و بیان داشت: در تلاشیم به فضل الهی و تلاش و کوشش همکاران هر دو این پروژه‌ها را تا پایان سال ۱۴۰۴ به بهره‌برداری کامل برسانیم.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر