logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۰
[ شناسه خبر : ۳۹۹۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه ایجرود:

همه باید موفقیت دولت را بخواهیم

همه-باید-موفقیت-دولت-را-بخواهیم-
امام جمعه ایجرود گفت: همه باید از بُن دندان موفقیت دولت را بخواهیم و برای آن تلاش کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام محمد زرینه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ایجرود؛ به وظیفه مجلس در رای اعتماد به اعضای دولت چهاردهم پرداخته و گفت: اکنون نوبت مجلس دوازدهم است که در سریع‌ترین زمان ممکن، تکلیف دولت را روشن و مشخص کند.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی مسجد گفت: مساجد، کارکردهای فراوانی دارند و منبع اصلی دستیابی به فیض الهی هستند.

خطیب جمعه ایجرود در رابطه با نقش و جایگاه مسجد گفت: شکوه نمازهای جمعه از رونق مساجد است و مسجد، از رسالت‌های همیشگی شبکه امامت جمعه است.

زرینه در ادامه صنعت دفاعی را یکی از مواهب الهی خوانده و افزود: از مهم‌ترین دستاوردهای نظام اسلامی، صنعت دفاعی کشور است که حاصل مکتب تربیتی معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) مبتنی بر اصل می‌شود و می‌توانیم است. جمهوری اسلامی ایران امروز به برکت این صنعت، بازیگر فعال، راهبردی و تعیین‌کننده در معادلات جهانی است و در برابر دشمنان و مستکبران نقش‌آفرینی می‌کند.

وی با اشاره به درخشش ورزشکاران ایرانی در المپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت: نمایندگان کشور در بازی‌های المپیک پاریس خوش درخشیدند. مسئولان باید شرایط مناسب برای ورزشکاران ایجاد نمایند و به کشف و شکوفایی استعدادها به‌ویژه در مناطق محروم کمک کنند.

خطیب جمعه ایجرود با اشاره به پشت‌پرده شعله‌ور شدن آتش حمله به پناه‌جویان در انگلیس گفت: انگلستان برای زندگی مهاجران و به‌ویژه مسلمانان فضای امنی نیست و علاوه بر مشکلاتی از قبیل فعالیت گسترده تندروهای راست افراطی و ضد مهاجری، دارای پلیس با سوگیری و رفتار نژادپرستانه علیه مهاجران و مسلمانان است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر