logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۸
[ شناسه خبر : ۳۹۹۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه موقت ابهر:

یکی از وظایف آزادگان جهاد تبیین است

یکی-از-وظایف-آزادگان-جهاد-تبیین-است
امام جمعه موقت ابهر گفت: آزادگان سرافراز در کشور علوی وظایفی به عهده دارند، مهم‌ترین وظیفه آن‌ها تبیین‌گری است و باید خوی و خصلت دشمنان اسلامی را برای جوانان و نوجوانان مرز و بوم تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام داود شجاعی در خطبه‌های دوم نماز جمعه ابهر این هفته ضمن دعوت به پرهیزکاری و تقوای اسلامی، اظهار داشت: با توجه به اینکه امروز سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به ایران اسلامی است، طبق بیانات معظم رهبری، آزادگان آبروی اسلام و جمهوری اسلامی هستند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه کسانی که جوانان خود را در مقابل دشمن و جهاد هشت ساله قرار دارند، پیرو خط رهبری هستند، افزود: این عزیزان باعث سرفرازی کشور شدند.

امام جمعه موقت ابهر اظهار داشت: آزادگان سرافراز در کشور علوی وظایفی به عهده دارند، مهم‌ترین وظیفه آن‌ها تبیین‌گری است و باید خوی و خصلت دشمنان اسلامی را برای جوانان و نوجوانان مرز و بوم تبیین کنند.

وی با تأکید براینکه دولت لیست وزرای پیشنهادی خود را به مجلس تقدیم کرده است، اذعان داشت: وظیفه خطیر نمایندگان رأی اعتماد و انتخاب اصلح است و نسبت به تک‌تک افرادی که به آن‌ها رأی دادند، مسئول هستند.

شجاعی افزود: افرادی که معرفی شده‌اند افکار سیاسی و مدیریتی مشخصی دارند و نمایندگان نمی‌توانند ادعا کنند که نسبت به آن‌ها شناخت ندارند، بنابراین موظفند بر اساس شاخص‌های رهبری و طبق قانون اساسی انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه افرادی که در فتنه‌های مختلف به نظام جمهوری اسلامی لگدپرانی کردند حق حضور در جایگاه کلان کشوری را ندارند، تصریح کرد: نمایندگان به این موضوع توجه داشته باشند، این افراد در صف دشمنان بوده و نمی‌توانند به این انقلاب خدمت کنند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر