logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۳
[ شناسه خبر : ۳۹۹۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس عقیدتی سیاسی سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع مطرح کرد:

وحشت دشمنان از تسلیحات نظامی وزارت دفاع

وحشت-دشمنان-از-تسلیحات-نظامی-وزارت-دفاع-
رئیس عقیدتی سیاسی سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع با اشاره به اینکه صنایع هوایی در مأموریت‌های پهبادی چنان پیشرفته است که کشور‌های بیگانه از آن وحشت دارند گفت: همین دشمنان در حال حاضر نگران هستند که از این تجهیزات به کشور‌های دیگر نیز صادر شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام حمید صدیق ظهر امروز در پیش از خطبه‌های نماز جمعه زنجان با بیان اینکه ۳۱ مرداد ماه سالروز صنعت دفاعی نام‌گذاری شده است، گفت: سازمان وزارت دفاع مسئولیت‌های مهم و ارزشمندی دارد، که شامل ۶ صنعت است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: صنایع دفاع یکی از سازمان‌های مهم و مؤثر است که اکنون نیازمندی‌های نیروی مسلح را تامین می‌کند.

رئیس عقیدتی سیاسی سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع با اشاره به صنعت هوا فضا عنوان کرد: این صنعت مهم و ارزشمند اساساً یک صنعت انقلابی است که تهدیدات دشمنان را شناسایی کرده و قدرت بازدارندگی دارد.

وی ادامه داد: فرزندان بسیجی و غیور این مرز و بوم توانستند حرکت جهادی این سنگر ارزشمند را به حالت بازدارندگی برسانند.

صدیق با اشاره به اینکه صنایع هوایی در مأموریت‌های پهبادی چنان پیشرفته است که کشور‌های بیگانه از آن وحشت دارند ابراز کرد: همین دشمنان در حال حاضر نگران هستند که از این تجهیزات به کشور‌های دیگر نیز صادر شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مأموریت‌های وزارت دفاع بالگردی است. وجود هزار بالگرد نقش مهمی در این سازمان داشته و سازمان صنایع هوایی در تعمیر و ساخت آن نقش بی‌بدیلی دارد.

رئیس عقیدتی سیاسی سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع با اشاره به اینکه سازمان صنایع دریایی در حوزه زیر سطحی و عرصه دریا اثرگذار است، تصریح کرد: زیردریایی‌ای مثل فاتح و تندرو‌های شناور در دریا‌های مختلف که از طوفان‌های سهمگین سربلند بیرون آمدند به دست جوانان غیور و بسیجی ساخته شده که مایه مباهات است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر