logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۷
[ شناسه خبر : ۳۹۹۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

دانشمندان صنایع دفاع ملی افتخارآفرین هستند

دانشمندان-صنایع-دفاع-ملی-افتخارآفرین-هستند
امام جمعه زنجان گفت: دانشمندان غیور، دانا و لایق این مرز و بوم مایه مباهات بوده و دانشمندان صنایع دفاع ملی مداوم با تولیداتی که دارند برای کشور افتخارآفرینی می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ آیت‌الله علی خاتمی ظهر امروز در خطبه دوم نماز جمعه زنجان با بیان اینکه ۳۱ مرداد روز صنعت دفاعی است، گفت: دانشمندان غیور، دانا و لایق این مرز و بوم مایه مباهات و دانشمندان صنایع دفاع ملی مداوم با تولیداتی که دارند برای کشور افتخارآفرینی می‌کنند.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به روز ۲۶ مرداد ماه افزود: سالگرد بازگشت غرورآفرین رزمندگان و آزادگانی که در جبهه‌ها و شکنجه‌های سخت دشمن صبر و تحمل کردند نیز مایه غرور است.

 امام جمعه زنجان ادامه داد: تا به امروز نه آمریکا نه پنج بعلاوه یک هیچ‌ کدام به تعهداتش عمل نکرده‌اند. آمریکا می‌گوید می‌خواهم ایران نماند و از بین رود.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و انگلیس و کشورهای هم‌پیمانشان قابل اعتماد نیستند، اذعان کرد: در زمان شاهنشاهی بزرگ‌ترین ضربه‌ها از اعتماد به این کشورها به ایران وارد شد.

خاتمی در ادامه با اشاره به انتخاب کابینه دولت چهاردهم ادامه داد: اعضای دولت باید امین، صادق و متدین به نظام جمهوری اسلامی و امیدوار به آینده داشته و نگاه جغرافیایی نداشته باشند.

وی عنوان کرد: ایران خاک ماست و اسلام سایه سر ما است عزت و حکمت و مصلحت خروجی این مسئله است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر