logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۵
[ شناسه خبر : ۳۹۹۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان:

دشمن به دنبال تکمیل جنگ روانی است

دشمن-به-دنبال-تکمیل-جنگ-روانی-است
امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه امروزه دشمن میدان را به خدمت گرفته تا پروژه جنگ روانی و جنگ شناختی‌اش را کامل کند گفت: مهم‌ترین ابزار جنگ در میدان ایجاد ترس است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام محمدرضا علی‌اکبری در خطبه‌های امروز نماز جمعه ماهنشان گفت: بیانات مقام معظم رهبری در کنگره راهگشا بوده و معظم‌له در بیانات خود فرمودند؛ عقب‌نشینی غیرتاکتیکی باعث غضب الهی است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه امروزه دشمن میدان را به خدمت گرفته تا پروژه جنگ روانی و جنگ شناختی‌اش را کامل کند افزود: مهم‌ترین ابزار جنگ در میدان ایجاد ترس است که ساختار ذهن را عوض می‌کند و موجب استیصال و زوال عقل می‌شود.

امام جمعه ماهنشان با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی از هر سویی در عالم تحقیر شده است و به دنبال این است که در سایه جنایت و خون وحشت ایجاد کند گفت: به همین خاطر رهبر معظم انقلاب تذکر مهم دادند و همه مردم و مسئولان را هم در حوزه نظامی، فرهنگی و سیاسی خلاصه کلام ایشان این بود نکند در جنگ روانی دشمن بترسیم و از سر ترس دچار عقب‌نشینی غیر‌تاکتیکی شویم که آن روز، روز غضب الهی است.

وی عنوان کرد: بیش از ۲۰ روز از ترور شهید هنیه می‌گذرد در این ترور به امنیت ملی و تمامیت ارضی کشورمان لطمه وارد شده و خون‌خواهی ایران قطعی است، وعده رهبری مبنی بر انتقام یک وعده صادق است.

علی‌اکبری خاطرنشان کرد: فهرست پیشنهادی دولت چهاردهم تقدیم مجلس شد و از هفته آینده دولت چهاردهم رسماً مستقر خواهد شد.

 وی با بیان اینکه اکنون نوبت مجلس دوازدهم است که به وظیفه خود عمل کند ابراز کرد: شاخص‌ها و سنجه‌های قانونی را در چهارچوب نقشه راه اعلامی رهبر حکیم انقلاب اسلامی با افراد معرفی شده تطبیق داده و به برداشت منصفانه و واقع‌بینانه خود عمل کند و رای اعتماد دقیق مجلس به دولت همراه با تشکیل همزمان مجلس دوازدهم و دولت چهاردهم می‌تواند زمینه مدیریت اجرایی مقبول باشد.

امام جمعه ماهنشان بیان کرد: بار دیگر از مسئولان امر می‌خواهیم در روستاهایی که با کمبود آب شرب مواجه هستند توجه کنند و با حضور میدانی در این روستاها به رفع مشکلات اقدام کنند. 

وی ضمن گرامیداشت روز پزشک خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات موجود در شهرستان پزشکان تمایلی برای حضور در شهرستان ندارند و از مسئولان امر می‌خواهیم تا زمینه حضور پزشکان را فراهم کنند.

علی‌اکبری با تاکید بر اینکه بانک‌های موجود در سطح شهرستان باعث نارضایتی عمومی شده و روزانه با مراجعات متعددی از این جهت مواجه هستیم ادامه داد: کسی برای تسهیلات خرد هم همکاری نمی‌کند.

وی گریزی به گلایه شدید مردم از عدم ایجاد شعبه بانک مهر ایران زد و عنوان کرد: با وجود اینکه مسئولان شهرستانی حاضر به همکاری هستند ولی این بانک حاضر به ایجاد شعبه در این شهرستان نیست و از مسئولان استانی درخواست رسیدگی به این امر را داریم.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر