logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۱
[ شناسه خبر : ۳۹۹۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان طارم:

دشمنان از پیامدهای پیاده‌روی اربعین هراس دارند

دشمنان-از-پیامدهای-پیاده‌روی-اربعین-هراس-دارند
امام جمعه شهرستان طارم گفت: دشمنان از پیامدهای پیاده‌روی اربعین هراس دارند آنان می‌ترسند گفته امام خمینی (ره) تحقق پیدا کند چنانچه فرمودند؛ راه قدس از کربلا می‌گذرد. یا پیاده‌روی حسینی پایداری تمدن مهدوی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام مهدی منصوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان طارم با بیان اینکه اربعین حسینی یک حرکت خودجوش مردمی است و دشمنان از این پیاده‌رویی به شدت هراس دارند اظهار کرد: دشمنان تبلیغات منفی خود را در این راستا شروع کرده این شایعات عبارت است از تولید گرد و غبار توسط عراق برای ایران، نابسامانی بهداشت، بی‌فایده نشان دادن راهپیمایی و..‌. است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه تبلیغات منفی دشمن هیچ تأثیری در پیاده‌رویی اربعین ندارد گفت: هر ساله این حرکت خودجوش مردمی باشکوه خاص برگزار می‌شود و این نشانه وحدت و انسجام مسلمان از تمام دنیا است

امام جمعه شهرستان طارم عنوان کرد: دشمنان از پیامدهای پیاده‌روی اربعین هراس دارند آنان می‌ترسند گفته امام خمینی (ره) تحقق پیدا کند چنانچه فرمودند؛ راه قدس از کربلا می‌گذرد. یا پیاده‌روی حسینی پایداری تمدن مهدوی است.

وی با اشاره به اینکه وظیفه مجلس رأی اعتماد به اعضای دولت چهاردهم است، ادامه داد: چنانچه مقام معظم رهبری فرمودند؛ همه باید از بن‌دندان موفقیت دولت را بخواهیم و برای آن تلاش کنیم.

منصوری افزود: الان هیچ مکان امنی در غزه وجود ندارد و حتی مکان‌هایی که محل اسکان آوارگان فلسطینی است مورد حمله قرار می‌گیرد و آمریکا ۷۰ درصد تسلیحات نظامی رژیم صهیونیستی را تأمین می‌کند.

وی ادامه داد: چند روز پیش دیدیم که آمریکا تسلیحات ۲۰ میلیارد دلاری برای رژیم صهیونیست تائید کرد و غربی‌ها می‌گویند رژیم صهیونیستی آزاد است هر کاری کند اما ایران پاسخ ندهد.

امام جمعه طارم گفت: اما بدانند این بار پاسخ ایران دردناک است و رژیم صهیونیستی به دنبال منافع خود است و در تمام عرصه‌ها شکست خورده و خود این را به صراحت می‌داند.

وی تصریح کرد: ۲۶ مرداد ماه ۱۳۶۹ سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن است و آنان شجاعانه در برابر زورگویان و مستکبران ايستادند و این ایستادگی مایه سربلندی ایران است..

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر