logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۹
[ شناسه خبر : ۳۹۹۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان خبر داد:

راه‌اندازی سامانه ثبت‌نام موکب جاماندگان اربعین

راه‌اندازی-سامانه-ثبت‌نام-موکب-جاماندگان-اربعین-
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان از راه‌اندازی سامانه ثبت نام موکب برای خدمات‌رسانی به جاماندگان اربعین حسینی در زنجان خبر داد.

 

بیشتر بخوانید

سید شمس‌الدین موسوی امروز در گفتگو با خبرنگار «موج‌رسا»؛ به ثبت‌نام موکب‌های اربعین حسینی برای خدمات‌رسانی به جاماندگان اربعین در زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: سامانه مورد نیاز برای ثبت نام طراحی و راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه افرادی که قصد برپایی موکب در مسیر پیاده‌روی به سمت مزار شهدای گمنام گاوازنگ را دارند می‌توانند از طریق لینک https://survey.porsline.ir/s/cf8gzIO5 وارد و ثبت نام کنند، تصریح کرد: در سال 1402 تعداد 30 موکب برای خدمات‌رسانی به جاماندگان اربعین حسینی در مسیر پیاده‌روی برپا شده بود.

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی از ساعت 7.30 صبح روز یکشنبه چهارم شهریور ماه آغاز می‌شود، عنوان داشت: این مراسم تا انتهای شب ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه برای تسهیل در رفت و آمد زائران با همکاری شهرداری زنجان به تعداد مورد نیاز خودروی ون تدارک دیده شده است، افزود: خودروی‌های ون برای جابجایی زائران شهدای گمنام گاوازنگ از ابتدای نمایشگاه کاسپین تا تاج سد گاوازنگ فعالیت می‌کنند. 

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره اینکه موانع و مشکلات مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی طی سالهای گذشته احصاء شده است، خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با فرمانداری زنجان، ستاد اربعین شهرستان، سپاه ناحیه زنجان، ارتش، شهرداری، شورای شهر، سازمان تبلیغات و غیره مراسم خوبی را اجرا می‌کنیم.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر