logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۱
[ شناسه خبر : ۳۹۹۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار ماهنشان مطرح کرد:

افق روشن در انتظار شهرک صنعتی ماهنشان

افق-روشن-در-انتظار-شهرک-صنعتی-ماهنشان
فرماندار ماهنشان با بیان اینکه افق روشنی برای شهرک صنعتی ماهنشان دیده می‌شود گفت: این امر نیازمند پیگیری و ادامه مسیر و سرمایه‌گذاری است.

محمد‌رضا محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: شهرستان ماهنشان دارای دو مجموعه شهرک صنعتی بوده که یک مجموعه شهرک صنعتی انگوران و دیگری شهرک صنعتی ماهنشان که در روستای میرآخور واقع شده است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در شهرک صنعتی انگوران واحد‌های فرآوری روی وجود دارد بیان کرد: این واحد‌ها در حوزه روی و تولید شمش فعالیت می‌کنند.

فرماندار ماهنشان خاطرنشان کرد: مشکل جدی که در زمینه فعالیت واحد‌های فرآوری روی وجود دارد مشکل پسماند این تولیدات است.

وی با اشاره به اینکه درصدی از روی در پسماندها باقی می‌ماند تصریح کرد: این پسماندها می‌تواند بار دیگر مورد استفاده و فرآوری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مراکز فرآوری در این شهرک فعال هستند افزود: تعداد واحد‌های تولید روی شهرک انگوران پاسخگوی نیاز و تولیدات معادن بوده و نیاز به ایجاد مراکز جدیدی نیست.

محمدی عنوان کرد: شهرستان ماهنشان در حوزه‌های معدن، گردشگری و کشاورزی می‌تواند گسترش و توسعه بیش‌تری از سایر زمینه‌ها داشته باشد.

وی با بیان اینکه گسترش و توسعه در زمینه صنعت نیازمند جذب سرمایه‌گذار است مطرح کرد: بُعد مسافت، دوری از راه‌های مهم، اتوبان و خط راه‌آهن در جذب سرمایه‌گذار امری مهم است.

فرماندار ماهنشان ادامه داد: با توجه به شرایط فوق وجود سرمایه‌گذاران شهرستانی می‌توانند در این زمینه مثمر ثمر واقع شده و سبب توسعه صنعت شهرستان شوند.

وی اذعان کرد: در جهت توسعه شهرک صنعتی ماهنشان و افزایش واحد‌های صنعتی اختصاص زمین‌ها با شرایط خاصی اعم از دریافت قسمتی از مبالغ زمین به صورت اقساطی و کمک‌های لازم در مجوز ساخت و امتیازات برق و آب و سایر موارد انجام خواهد شد.

محمدی با اشاره به اینکه با همه این شرایط افق روشنی برای شهرک صنعتی ماهنشان دیده می‌شود گفت: این امر نیازمند پیگیری و ادامه مسیر و سرمایه‌گذاری است.

وی تصریح کرد: توسعه و رونق شهرک صنعتی موجب توسعه شهرستان در همه عرصه‌ها به‌ویژه در حوزه اقتصاد خواهد بود.

فرماندار ماهنشان ادامه داد: شهرک صنعتی ماهنشان از نظر وجود زیرساخت‌‌ها جزو مجهزترین شهرک‌های صنعتی استان زنجان است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر