logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۸
[ شناسه خبر : ۳۹۹۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس کانون بسیج ورزشکاران شهرستان ابهر:

مربی‌ها از رئیس هیأت مطالبه‌گری داشته باشند

مربی‌ها-از-رئیس-هیأت-مطالبه‌گری-داشته-باشند-
رئیس کانون بسیج ورزشکاران شهرستان ابهر گفت: مربی‌ها باید مطالبه‌گری‌های خود را از رئیس هیأت داشته باشند و اگر نتیجه نگرفتند به اداره ورزش مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ اصغر میرزایی در جلسه‌ای با حضور خبرنگاران اظهار داشت: قلمی که در دستان خبرنگاران است، ممکن است دنیا را آباد و آخرت را نابود کند.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به بیانات رهبری در خصوص خبرنگاران، گفت: اگر زحمات شما نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود. شما آن را حفظ می‌کنید و در اختیار افکار مردم قرار می‌دهید، زحماتی که خبرنگاران در آگاه‌سازی‌هایی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی انجام می‌‌دهند نوعی جهاد است.

رئیس کانون بسیج ورزشکاران شهرستان ابهر با تأکید براینکه خبرها باید صحت آن محرز شده و بعد رسانه‌ای شود، افزود: گاهی انتشار اخبار اشتباه خبرگزاری را زیر سوال می‌برد.

وی با اشاره به اینکه انتخاب رئیس هیأت ورزشی کار بسیار سختی است، عنوان کرد: در هیأت‌‌های ورزشی زمانی‌که رئیس هیأت انتخاب می‌کنند ممکن است بسیاری از سلیقه‌ها با او موافق نباشد.

میرزایی تصریح کرد: مربی‌ها باید مطالبه‌گری‌های خود را از رئیس هیأت داشته باشند و اگر نتیجه نگرفتند به اداره ورزش مراجعه کنند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر