logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۰
[ شناسه خبر : ۳۹۸۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر جهاد کشاورزی خدابنده خبر داد:

تولید 260 هزار تن گندم در خدابنده

تولید-260-هزار-تن-گندم-در-خدابنده
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خدابنده گفت: پیش‌بینی می‌شود تولید استراتژیک محصول گندم این شهرستان چیزی بالغ بر ۲۶۰ هزار تن باشد.

علیرضا اسدالهی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود تولید محصول گندم شهرستان خدابنده چیزی بالغ بر ۲۶۰ هزار تن باشد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه ۲۰۸ هزار تن خرید تضمینی در سطح شهرستان خدابنده انجام شده است افزود: ۲۵ هزار تن بذر از کشاورزان خریداری شده تا توزیع شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خدابنده ادامه داد: گندم یکی از تولیدات و محصولات مهم استراتژیک کشور محسوب می‌شود و هم‌چنین خودکفایی در میزان برداشت و تولید این محصول از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و مهم ارزیابی می‌شود.

وی با بیان اینکه عملیات خرید تضمینی گندم از طریق مراکز تعاونی‌ها و سیلوها انجام می‌شود اضافه کرد: خرید تضمینی گندم به وسیله بخش دولتی و خصوصی انجام می‌شود.

اسدالهی ادامه داد: کشاورزان می‌توانند گندم خود را به مراکز دولتی و خصوصی اعم از کارنجات آردسازی، سیلوهای ذخیره‌سازی گندم و مراکز مباشر اتحادیه تعاون روستائی تحویل دهند.

وی با بیان اینکه پیگیری‌های لازم جهت پرداخت به موقع بهای گندم خریداری شده انجام شده است تاکید کرد: گندم‌کاران جهت سهولت در پرداخت مطالبات، باید با ارائه کپی کارت ملی، شماره حساب بانک کشاورزی و ثبت‌نام در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی، جهت تحویل گندم به مراکز ملکی و خصوصی اقدام کنند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خدابنده تصریح کرد: ساعات کار مراکز خرید تضمینی گندم در سطح استان با در نظر گرفتن شرایط جوی مناطق از اول وقت اداری شروع می‌شود و تا تخلیه آخرین محموله نیز ادامه پیدا می‌کند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر