logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۶
[ شناسه خبر : ۳۹۸۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان مطرح کرد:

انجام خدمات عمرانی گسترده در شهر زنجان

انجام-خدمات-عمرانی-گسترده-در-شهر-زنجان
رئیس شورای شهر زنجان گفت: از ابتدای سال خدمات عمرانی گسترده‌ در نقاط مختلف شهر انجام شده است، به طوری که برخی مناطق سالیان سال رنگ آسفالت را ندیده بودند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ منصور مرادلو ظهر امروز در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان با بیان اینکه امروز شاهد وضعیت مطلوب معبر و خیابان‌ها هستیم که حاصل تلاش پیمانکاران و کارگران شهرداری است، گفت: از ابتدای سال خدمات عمرانی گسترده‌ در نقاط مختلف شهر که سالیان سال رنگ آسفالت را ندیده بود، رخ داد و رضایت شهروندان را به‌ خود جلب کرد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در میدان فلسطین به سمت میدان جهاد اقدام بسیار بزرگ و ارزشمندی انجام می‌شود، سال‌ها در کمربندی خیام چیزی بنام آسفالت‌ریزی انجام نشده و این امر با پیگیری جدی شهرداری و شورای شهر محقق شد.

 رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه آسفالت‌ریزی فاز اول از میدان فلسطین به سمت میدان جهاد در دو قسمت شمالی و جنوبی خواهد شد، عنوان کرد: به دلیل تعداد زیاد ماشین‌آلات سبک و سنگین، همچنین اذیت و آزار شهروندان، آسفالت‌ریزی انجام می‌شود.

وی با اشاره به مراسم بزرگ اربعین ادامه داد: سعی بر این است از ظرفیت موکب‌هایی که سال‌ها قبل در این مراسمات فعال بودند، استفاده شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر