logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۶
[ شناسه خبر : ۳۹۸۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

اقتدار امروز کشور به برکت خون شهداست

اقتدار-امروز-کشور-به-برکت-خون-شهداست
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: شهدا در جنگ هشت سال دفاع مقدس کارهای مهمی برای پابرجایی انقلاب انجام دادند آن‌ها جان خود را فدای اسلام و آرمان‌های انقلاب کردند و اقتدار امروز کشور به برکت خون شهدا است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ سردار جهانبخش کرمی امروز در سومین یادواره شهدای خدمت و جهادگران آسمانی که در سالن همایش‌های بین‌المللی روزبه دانشگاه علوم پزشکی زنجان برگزار شد با بیان اینکه در واقعه عاشورا حکومت ظلم و جور یزیدیان فکر می‌کردند که پیروز میدان هستند اظهار کرد: ظالمان واقعه عاشورا غافل از امام حسین (ع) بودند و آگاه نبودند که یاد و نام ایشان در تمام عالم جریان دارد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه قهرمان واقعی در تاریخ بزرگ کربلا ابا عبدالله‌الحسین (ع) است و به این طریق امروز تمام عالم می‌دانند که در این جنگ نابرابر امام حسین (ع) پیروز میدان شد ابراز کرد: هر ساله افراد زیادی از سراسر جهان در برنامه پیاده‌روی اربعین حضور فعال دارند و اینا همه به برکت خون شهدا میسر شده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان عنوان کرد: امام حسین (ع) کشتی نجات است و هر کس به ایشان و ائمه اطهار (ع) متوسل شود سربلند خواهد بود.

وی گفت: شهدا در جنگ هشت سال دفاع مقدس اقدامات مهمی برای پابرجایی انقلاب انجام دادند آن‌ها جان خود را فدای اسلام و ارزش‌های انقلاب کردند تا انقلاب اسلامی پیروز در تمام عرصه‌ها باشد.

کرمی با اشاره به اینکه نباید فراموش کرد که اقتدار، عزت و استقلال در کشور به خاطر خون هزاران شهید است اضافه کرد: امروزه مردم در پیاده‌روی اربعین حسینی به زیارت اباعبدالله (ع) می‌روند و این حرکت جهانی به برکت خون این بزرگواران است.

وی افزود: به خاطر خون شهدا است که مردم، نظام و کشورمان در اوج عزت و اقتدار در دنیا می‌درخشند. باید در نظر داشت مردم قدردان نعمت ولایت در جامعه هستند و افتخار امروز کشور به خاطر تدابیر درست مقام معظم رهبری است و باید قدر این نعمت را دانست.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر