logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۹
[ شناسه خبر : ۳۹۸۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
عضو شورای اسلامی شهر ماهنشان تاکید کرد:

تکمیل پروژه خیابان شهریار اولویت شهرداری ماهنشان

تکمیل-پروژه-خیابان-شهریار-اولویت-شهرداری-ماهنشان
عضو شورای اسلامی شهر ماهنشان با بیان اینکه تکمیل پروژه خیابان شهریار در الویت است گفت: دیوار‌چینی این پروژه طی دو تا سه ماه آینده تمام خواهد شد.

هادی پرچینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: با توجه به مهم و حساس بودن پروژه خیابان شهریار در الویت فعالیت و اقدامات شهرداری قرار دارد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه این دیوار حفاظتی با عرض چهار متر در حال انجام است یادآور شد: بر اساس قراردادی که با پیمانکار پروژه منعقد شده قرار است طی دو تا سه ماه آینده دیوار‌چینی به اتمام برسد.

عضو شورای اسلامی شهر ماهنشان ابراز کرد: بعد از اتمام پروژه دیوار‌چینی، طی ماه‌های آینده طرحی در ورودی شهر ماهنشان و ابتدای خیابان اجرا خواهد شد که به نوبه خود خاص و بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه ساخت این دیوار اهداف متعددی را دنبال می‌کند خاطرنشان کرد: جلوگیری از نشت جریان‌های آب فصلی، جلوگیری از نفوذ آب به آسفالت، حفاظت آن، فضاسازی و زیبا‌سازی منطقه از اهداف این پروژه است.

پرچینی گریزی به پل نیمه‌تمام جاده پری زد و یادآور شد: برای ادامه فعالیت پروژه، این پل نیازمند تملک زمین اطراف آن توسط شهرداری بوده که این زمین شخصی است.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری و شورای شهر ماهنشان پیگیر حل مشکل و ادامه فعالیت ساخت پل هستند عنوان کرد: در صورت حل مشکل و تملک آن به وسیله شهرداری اقدامات لازم توسط شهرداری انجام شده و پل به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر