logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۴
[ شناسه خبر : ۳۹۸۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
شهردار صائین‌قلعه:

اجرای بزرگ‌ترین پروژه جدول‌گذاری در صائین‌قلعه

اجرای-بزرگ‌ترین-پروژه-جدول‌گذاری-در-صائین‌قلعه
شهردار شهر صائین‌قلعه گفت: بزرگ‌ترین پروژه جدول‌گذاری در شهر صائین‌قلعه با اعتبار ۵ میلیارد تومان در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ محمدرضا احمدپور در جمع خبرنگاران گفت: فقدان اطلاعات و نبود آمار دقیق از مدیریت شهری بزرگ‌ترین معضل این شهر است‌

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه خبرنگاران مطالبه‌گری را اولویت کاری خود قرار دهند، افزود: شیوه تهدید، تطمیع و تخریب روشی است که برخی از افراد که وجود خبرنگاران را مانعی برای خود می‌دانند به کار می‌گیرند.

شهردار صائین‌قلعه با تأکید براینکه خبرنگاران می‌توانند در زمینه حل مشکلات شهری شهرداری را یاری کنند، افزود: اگر شما خبرنگاران در صحنه حضور داشته باشید، تأثیر خدمات‌رسانی شهرداری افزایش پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه شهرداری به صورت مصداقی و عملی وارد عمل شده است، تأکید کرد: صائین‌قلعه به عنوان یک شهر ویژه شهرستان ابهر است، ولی سالیان سال است که اقدامی برای ترمیم و به‌سازی آن صورت نگرفته است.

احمدپور با اشاره به اینکه از زمان تحویل شهرداری از ۶۸ میلیارد تومان بودجه ۱۸ میلیارد تومان آن محقق شده و طی یک ماه اخیر جدول‌گذاری و اصلاح انهار با اعتبار ۵ میلیارد تومان با پیمانکار بومی قرارداد بسته شده است، گفت: تمام سعی خود را خواهیم کرد که قبل از شروع فصل بارندگی به اتمام برسانیم.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر