logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۸
[ شناسه خبر : ۳۹۸۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان مطرح کرد:

آغاز فرآیند واگذاری زمین در اراضی ثمین

آغاز-فرآیند-واگذاری-زمین-در-اراضی-ثمین
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ارسال پیامک به بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ متقاضی نهضت ملی مسکن زنجان که تک واریزی ۴۰ میلیون تومان داشتند آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از راه و شهرسازی زنجان، جعفر قزوینیان با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان، از اردیبهشت ماه سال‌ جاری تحویل تعدادی از واحدهای مسکونی به اجرا در آمده است، گفت: واحد‌های مسکونی در شرق و غرب براساس تعهدی که داده شده آغاز و این رویه همچنان ادامه دارد. 

بیشتر بخوانید

 وی از آغاز فرآیند واگذاری زمین ۲۰۰ متری به صورت گروهی دو نفره در اراضی «ثمین ۳» خبر داد و افزود: از هفته جاری ارسال پیامک به ۲ هزار و ۳۰۰  متقاضی که تک واریزی ۴۰ میلیون تومان داشتند آغاز شده است و این تعداد می‌توانند از امتیاز واگذاری زمین در «منطقه ثمین ۳» بهره‌مند شوند. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه استفاده از امتیاز طرح روستاهای همجوار شهرها نیز گزینه دیگری است، ادامه داد: همزمان با کل کشور و با توجه به محدودیت تأمین زمین در شهرها، این طرح هم مطرح شده که در صورت تمایل متقاضیان قابل پیگیری است.

متن پیام حاوی مسکن به این شرح است: متقاضی محترم نهضت ملی مسکن با توجه به تأمین زمین صورت گرفته در اراضی «ثمین ۳» (واقع در ضلع غربی کوی ثمین)، به صورت گروهی زمین تخصیص یافته است، در صورت عدم تمایل به دریافت زمین از اراضی مذکور، لطفاً درخواست کتبی خود را حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳.۰۵.۲۵ به کارگزار نهضت ملی مسکن واقع در بلوار شیخ‌الاشراق تحویل داده تا در مراحل بعدی تأمین زمین، برنامه‌ریزی و اطلاع‌رسانی لازم صورت گیرد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر