logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۶
[ شناسه خبر : ۳۹۸۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نائب رئیس هیأت آمادگی جسمانی استان زنجان خبر داد:

برگزاری دوره مربی‌گری درجه 3 در زنجان

برگزاری-دوره-مربی‌گری-درجه-3-در-زنجان
نائب رئیس هیأت آمادگی جسمانی استان زنجان گفت: دوره‌ مربی‌گری آمادگی جسمانی درجه سه بانوان در زنجان برگزار می‌شود.

معصومه سلطان‌محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه دوره‌ مربیگری آمادگی جسمانی درجه سه  بانوان در زنجان برگزار می‌شود، گفت: این دوره با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با مجوز فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور و اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در هر دوره 30 ورزشکار علاقه‌مند حضور دارند که آموزش‌های لازم را در دو بخش تئوری و عملی فرا می‌گیرند. پس از پشت‌سر گذاشتن دوره تئوری، دوره عملی در شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

نائب رئیس هیأت آمادگی جسمانی استان زنجان با اشاره به اینکه در رشته بادی‌بالانس و تمرینات معلق توسط بانوان زنجانی کسب مقام کردیم‌‌ عنوان کرد: روز پنج‌شنبه 25 مرداد ماه سال جاری مسابقات کشوری در رشته جدید سی‌ایکس خواهیم داشت.

وی ادامه داد: سه ورزشکار زنجانی نیز به همراه مربی زهرا حیدری که به میزبانی تهران برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند. سلطان‌محمدی با اشاره به اینکه 20 درصد از افراد جامعه مشغول تحرک هستند و 80 درصد مردم هیچ تحرکی ندارند، عنوان کرد: این معضل بی‌تحرکی و کم‌‌تحرکی بسیار خطرناک بوده و مشکلات مفصلی و فشار خون را افزایش می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا اگر فرهنگ‌سازی بیشتری رخ دهد و بانوان را به سوی فعالیت بدنی سوق داد دیگر شاهد شلوغی و ازدحام جمعیت در مطب پزشکان نخواهیم بود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر