logo
امروز : چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۷
[ شناسه خبر : ۳۹۸۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبر داد:

برگزاری اختتامیه جشنواره فردای روشن در زنجان

برگزاری-اختتامیه-جشنواره-فردای-روشن-در-زنجان
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه جشنواره فردای روشن یک جشنواره استانی با رویکرد خانواده و جوانی جمعیت است، گفت: اختتامیه ۲۳ مرداد ماه برگزار می‌شود.

اصغر حاج‌علی‌اکبری در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه جشنواره فردای روشن یک جشنواره استانی با رویکرد خانواده و جوانی جمعیت در نظر گرفته شده است اظهار کرد: در این جشنواره دستگاه‌هایی که مشارکت مستقیم مالی دارند در کنار هم حضور به هم می‌رسانند.

بیشتر بخوانید

وی گفت: هزینه‌هایی که قرار بود به صورت پراکنده هر اداره برای خود در حوزه جوانی جمعیت و خانواده داشته باشد یک‌جا جمع و منجر به تولید آثار هنری شد که به صورت جشنواره فردای روشن در آمده است.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان عنوان کرد: این جشنواره در قالب پوپانمایی، موشن‌گرافی، پوستر و عکس بود که بعد از اعلام فراخوان مجموعاً 220 اثر به دبیرخانه جشنواره استان تحویل شده است.

حاج‌علی‌اکبری با اشاره به اینکه در بخش پویانمای 30،  موشن‌گرافی 22، پوستر 95، عکس 73 و در مجموع 220 اثر تا زمان داوری و اتمام جشنواره به این حوزه ارسال شده است، گفت: داوری‌ها بر روی آثار ارسالی انجام شده و روز سه‌شنبه 23 مرداد ماه ساعت 17 در تالار هنر فرهنگسرای امام خمینی (ره) اختتامیه برنامه را پیش‌رو خواهیم داشت.

وی بیان کرد: نمایشگاهی برای همین منظور از آثار پوستر و عکس در نظر گرفته شده است که زمان برگزاری این نمایشگاه از ساعت 15 روز سه شنبه 23 مرداد ماه خواهد بود و در اختتامیه این مراسم از برگزیدگان جشنواره به صورت لوح تقدیر و تندیس با حضور مسئولان مربوطه تجلیل خواهد شد.  

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر