logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۸
[ شناسه خبر : ۳۹۸۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه خرمدره:

خون‌خواهی شهید هنیه یک مطالبه جدی است

خون‌خواهی-شهید-هنیه-یک-مطالبه-جدی-است
امام جمعه خرمدره گفت: خون‌خواهی در مورد ترور شهید اسماعیل هنیه، یک مطالبه جدی است و باید انجام شود و هرگونه انفعال در خون‌خواهی ترور شهید هنیه، خسارت‌های اجتماعی و ضربه به هویت و شخصیت ایرانی را به‌دنبال خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان خرمدره با بیان اینکه استقبال و رضایت گسترده مردم از عملیات طوفان‌الاقصی، عملیات وعده صادق و افزایش سرمایه‌ اجتماعی و امیدواری در جامعه از برکات مقاومت بوده اظهار کرد: این اقدام نشان دهنده آن است که جامعه از هر گونه عملیات عزت‌مندانه حمایت می‌کند. 

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه خون‌خواهی در مورد ترور شهید اسماعیل هنیه، یک مطالبه جدی است و باید انجام شود ابراز کرد: هرگونه انفعال در خون‌خواهی ترور شهید هنیه، خسارت‌های اجتماعی و ضربه به هویت و شخصیت ایرانی را به‌دنبال خواهد داشت.

امام جمعه خرمدره عنوان کرد: تنبیه رژیم جعلی صهیونیستی به معنای تنبیه آمریکا و اروپا به عنوان شرکای جنایت است چراکه آن‌ها هم در ترور شهید هنیه سکوت کردند و هم امروز از این رژیم در برابر تنبیه ایران حمایت می‌کنند. 

زاهدی‌پور تأکید کرد: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ حمایت از دولت و بیان راهکارهای عملیاتی وظایف هر ایرانی است و بر همین اساس به نظر می‌رسد، گام اول موفقیت دولت، انتخاب کابینه‌ای کارآمد است. و این هم تکلیف ملی و هم تکلیف شرعی ماست.

وی ادامه داد: تعهد عمیق و تخصص عملیاتی، باید معیار اصلی برای انتخاب وزرا بوده و راه دادن معیارهای حزبی و جناحی و به‌ویژه معیارهای قومیتی و مذهبی اشتباه است و تبعات خطرناک اجتماعی و سیاسی به دنبال خواهد داشت. 

امام جمعه خرمدره عنوان کرد: تخصص باید متناسب با مبانی علمی و فرهنگی جامعه اسلامی باشد و به تعبیر رهبر معظم انقلاب که می‌فرمایند؛ ما نه به دنبال توسعه غربی بلکه به دنبال پیشرفت اسلامی هستیم.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر