logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۲
[ شناسه خبر : ۳۹۸۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه شهر ابهر:

اخراج دشمن از منطقه انتقام اصلی است

اخراج-دشمن-از-منطقه-انتقام-اصلی-است-
امام جمعه شهر ابهر گفت: رژیم صهیونسیتی، دشمنی متجاوز و پایبند به هیچ اصولی انسانی نیست، بنابراین باید ادب شود، هدف اصلی انتقام بیرون راندن دشمن از منطقه است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام سعید مرادپور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر ابهر ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزکاری اظهار داشت: اسماعیل هنیه رهبر حماس را در کشور ایران به شهادت رساندند و انتظار و ترس از موشک‌های ایران، مدبرانه‌ترین انتقام نظام جمهوری اسلامی ایران از رژیم صهیونسیتی است‌.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به نظرسنجی‌هایی که در خصوص انتقام از رژیم صهیونسیتی انجام شده است، افزود: درخواست‌کننده برای انتقام افزایش پیدا کرده و بعد از عملیات طوفان‌الاقصی و وعده صادق مردم را به آینده و قدرت بازدارندگی و اتحاد کشور امیدوارتر کرده است.

امام جمعه شهر ابهر تصریح کرد: رژیم صهیونسیتی، دشمنی متجاوز، درنده‌خو، بی‌مسئولیت و پایبند به هیچ اصولی انسانی نیست، بنابراین باید ادب شود و در خصوص انتقام نباید عجله کرد و این تدبیر باعث گیج شدن دشمن شده و روحیه خود را باختند و در مهاجرت آنها تأثیر منفی گذاشته است.

وی با بیان اینکه انتقام اصلی برای به شهادت رساندن شهید سلیمانی و اسماعیل هنیه بیرون راندن دشمن و آمریکا از منطقه است، خاطرنشان کرد: در جنگ‌ها، پیامبر (ص) و امیرالمؤمنین (ع) و  روز عاشورا هیچ‌گاه شروع‌کننده جنگ نبودند، ولی اگر دشمن به کشور حمله کنند ما هم دفاع خواهیم کرد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر