logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۴
[ شناسه خبر : ۳۹۸۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

توسعه صنایع کوچک کلید تحول اقتصاد است‌

توسعه-صنایع-کوچک-کلید-تحول-اقتصاد-است‌
امام جمعه زنجان گفت: گسترش و توسعه صنایع کوچک شاه کلید اصلی تحول اقتصاد مقاومتی و شعار سال است‌.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ آیت‌الله علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با اشاره به روز حمایت از صنایع کوچک اظهارکرد: بیکاری چالش هر مملکت است، شعار اقتصاد مقاومتی در ۲۱ بند به عنوان سیاست کلی نظام تدوین شده که شامل ظرفیت، استعداد و فرصت‌های تجاری است. 

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه حمایت صنایع کوچک راه گشای تحولی در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی است، ادامه داد: راهکار بی‌اثر شدن تحریم‌ها به تاکید رهبری تولید داخلی، مصرف اجناس داخلی توسط مردم و زمینه‌سازی برای صادرات است‌. 

 امام جمعه زنجان با اشاره به ایجاد و زمینه‌سازی برای اشتغال و الویت‌های اقتصادی، اضافه کرد: سازکار و برنامه‌ریزی‌هایی در راستای صادرات مدنظر قرار بگیرد با توجه به شعار سال مشارکت مردم در تولید، به همراه مدیریت هدفمند و هدایت شده مثمر ثمر خواهد بود. 

وی با اشاره به مشکلات صنایع کوچک و تاثیر آن‌ها در افزایش رونق اقتصادی، بهره‌گیری از آموزش و تقویت زیرساخت، احساس مسئولیت و مشارکت مردمی در بهبود شاخصه‌های اقتصادی موثر عنوان کرد و در بخش دیگر سخنان خود گفت: کشوری مثل آمریکا دلسوز ما نیست و نخواهد بود‌‌. 

وی با اشاره به جنایت رژیم صهیونستی و سکوت مجامع بین‌اللملی الخصوص آمریکا، انگلیس و فرانسه، اذعان کرد: همان‌طور که خطر شهید سلیمانی از خود سلیمانی خطرناک‌تر بود خطر شهید هینه نیز همین گونه برای دشمنان است‌. 

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با پیروزی لبنان و حزب‌الله در مقابل به اسرائیل در سایه ایستادگی و مقاومت، بیان کرد: امام خمینی (ره) همواره ایستادگی در برابر ابرقدرت های جهان را گوشزد کردند، حال اکنون باید این‌ها پاسخگوی سکوت و خیانتشان در برابر این همه ظلم که در جهان ایجاد کردند باشند‌. 

امام‌جمعه زنجان همچنین با اشاره شهدای مدافع حرم و حضرت رقیه (ع) تشریح کرد: یکی از اهداف دشمنان اختلاف‌افکنی بین مسلمانان با بهانه‌های مختلف است‌. 

وی با اشاره به سیاست‌های انگلیسی، خاطرنشان کرد: این تلاش‌ها در اختلاف‌افکنی به نتیجه نرسیده‌است. حرکت جهانی اربعین یک فرصت ارزشمندی ایجاد کرد و همگان فهمیدند ایران و عراق هرگز جدایی نمی‌پذیرند چرا که بالاترین آرزوی همه زیارت قبور ائمه معصومین در کشور عراق بوده و این وحدت و همدلی مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان زده است‌.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر