logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۹
[ شناسه خبر : ۳۹۸۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه ایجرود:

فرهنگ مقاومت موجب پیروزی است

فرهنگ-مقاومت-موجب-پیروزی-است-
امام جمعه ایجرود گفت: فرهنگ مقاومت، موجب پیروزی است و هیمنه پوشالی دشمنان را درهم می‌شکند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام محمد زرینه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ایجرود، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید دکتر اسماعیل هنیه، انتخاب یحیی سنوار به‌عنوان رهبر جدید جنبش حماس را تبریک گفت و اظهار داشت: سکوت اتحادیه اروپا مخصوصآ فرانسه و انگلیس در حادثه ترور شهید هنیه توسط رژیم غصبی صهیونیستی و آمریکای جنایتکار بسیار زشت و وقیحانه است.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به فرآیند رای اعتماد توسط نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به وزیران اعلامی از سوی رئیس‌جمهور محترم گفت: در این فرآیند باید شاخصه‌های مطرح شده توسط مقام معظم رهبری مدظله‌العالی مدنظر و مورد توجه نمایندگان مجلس باشد.

خطیب جمعه ایجرود با اشاره به قهرمانی ورزشکاران ایرانی در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت: کسب مدال‌های رنگارنگ نمایندگان شجاع و باغیرت ایران در این بازی‌ها موجب راه افتادن موج شادی و غرور در بین مردم عزیز ایران اسلامی شده است.

وی مجازات سخت دشمن را مطالبه ملی دانسته و افزود: جامعه پس از ترور اسماعیل هنیه در وضعیت آمادگی و مطالبه پاسخ اقتدارآفرین برای کشور قرار دارد.

اشاره به سالروز جنگ‌های صفین و نهروان و روز شهادت جناب عماریاسر، روز بزرگداشت سلمان فارسی، روز جدایی بحرین از خاک ایران و روز خانواده و تکریم بازنشستگان، از دیگر مطالب بیان شده توسط خطیب جمعه ایجرود بود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر