logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۶
[ شناسه خبر : ۳۹۸۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه طارم:

تقویت دولت امری واجب است

تقویت-دولت-امری-واجب-است
امام جمعه طارم گفت: تلاش برای توفیق و موفقیت دولت چهاردهم یک توصیه مهم از مقام معظم رهبری است و باید به دولت کمک کنیم، بنابراین تقویت دولت امری واجب و تضعيف آن حرام است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام مهدی منصوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان طارم با بیان اینکه تلاش برای توفیق و موفقیت دولت چهاردهم یک توصیه مهم از مقام معظم رهبری است اظهار کرد: باید به دولت جدید کمک کنیم و تقویت دولت امری واجب و تضعيف آن حرام است. 

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه همه وظیفه داریم حمایت، دعا و کمک کنیم و به امید خداوند تبارک و تعالی دولت جدید موفق عمل کند و وارد عرصه شود افزود: روز یکشنبه لیست وزرای پیشنهادی به مجلس داده خواهد شد و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رأی اعتماد به وزیران دقت لازم داشته باشند.

امام جمعه طارم با اشاره به اینکه در عزل و نصب‌ها دخالت جایز نیست و باید به این نکته توجه شود ادامه داد: مدیران توسط مدیران ارشد انتخاب می‌شوند و باید هدف خدمت به مردم و برداشتن موانع و پیگیری مشکلات و مطالبات مردم باشد.

منصوری گفت: به توصیه و مطالبات مقام معظم رهبری به صورت جدی توجه شود که بدون شک آثار مثبت و نتایج آن را به زودی در عرصه‌های مختلف شاهد خواهیم بود.

وی ابراز کرد: در بعضی جاها و فضای مجازی شنیده می‌شود انتخاب وزرای پیشنهادی با نظر مقام معظم رهبری انجام می‌شود و این کذب است.

 امام جمعه طارم تاکید کرد: رئیس جمهور باید با قدرت تمام و با اقتدار دولت را مدیریت کند تا موفق باشد و باید در نظر داشت اگر کسی از دولت سوء استفاده کند به نام رئیس جمهور تمام خواهد شد.

منصوری تصریح کرد: دو عامل اصلی در شکست یک دولت موثر است اول، ضایع کردن مسائل اصلی و پرداختن به مسائل فرعی و دومین مورد گزینش افراد فرومایه و عقب راندن افراد شایسته که امیرالمؤمنین علی (ع) هم در این مورد هشدار می‌دهند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر