logo
امروز : شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۹
[ شناسه خبر : ۳۹۸۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خدابنده خبر داد؛

معرفی ۲۷۹۲ فقره وام مسکن در خدابنده

معرفی-۲۷۹۲-فقره-وام-مسکن-در-خدابنده
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خدابنده از معرفی دو هزار و 792 فقره وام مسکن روستائی در این شهرستان خبر داد و گفت: حدود ۶۳ درصد معرفی‌شدگان به بانک‌ها موفق به عقد قرارداد شده‌اند و عملیات اجرائی و احداث واحدها نیز توسط متقاضیان شروع شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ از فروردین ماه سال جاری اداره بنیاد مسکن روستائی شهرستان خدابنده برای ساخت مسکن در روستاها پرونده‌های زیادی را به بانک‌های شهرستان معرفی کرده است و بانک‌ها هم تشکیل پرونده داده و به متقاضیانی که کار ساختمان‌سازی را آغاز کرده‌اند قول داده‌ که وام آن‌ها را به حسابشان واریز می‌کنند.

بیشتر بخوانید

 مردم با چک ساختمان خود را ساخته‌اند ولی تا امروز بانک‌ها به قولشان عمل نکرده‌اند و متقاضیان هم سرگردان شده‌اند و چک‌هایشان یکی یکی برگشت می‌خورد و هیچ‌کس هم پاسخ‌گو نیست.

باید فکری به حال این قشر مظلوم روستائی شود زیرا وامی که دو ماه قبل باید پرداخت می‌شد تا به امروز هنوز پرداخت نشده است.

علی محسنی در پاسخ به این مشکل اظهار کرد: سهمیه مسکن روستائی شهرستان خدابنده از اعتبار سال ۱۴۰۲ که در سال‌جاری پرداخت می‌شود دو هزار و 792 فقره است که صد درصد این سهمیه به بانک‌های عامل معرفی شده‌ و حدود ۶۳ درصد معرفی‌شدگان به بانک‌ها موفق به عقد قرارداد شده‌اند و عملیات اجرائی و احداث واحدها نیز توسط متقاضیان شروع شده است.

وی با بیان اینکه مبلغ تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومان با نرخ سود ۵ درصد و بازپرداخت آن‌ها با احتساب دوران مشارکت ۲۰ساله است افزود: این تسهیلات پس از انعقاد قرار داد در چهار مرحله و متناسب با پیشرفت فیزیکی پرداخت می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خدابنده با اشاره به اینکه تعداد ۱۹ شعبه بانک‌های مختلف پرداخت این تسهیلات را در این شهرستان بر عهده دارند گفت: تعدادی از بانک‌های عامل که در سال‌های گذشته در این خصوص همکاری مطلوبی در پرداخت تسهیلات مسکن روستائی با بنیادمسکن داشته‌اند، انتظار می‌رود امسال نیز همچون گذشته همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر