logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۴
[ شناسه خبر : ۳۹۸۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرآموزش و پرورش خدابنده:

دنیای جدید، دنیای رسانه است

دنیای-جدید،-دنیای-رسانه-است
مدیرآموزش و پرورش شهرستان خدابنده با بیان اینکه دنیای جدید، دنیای رسانه، خبر و فضای مجازی است گفت: تربیت خبرنگاران می‌تواند درجهت اطلاع رسانی و پیام رسانی بهتر به جامعه موثر باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق، بهروز کثیرلو ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار جمهوری اسلامی ایران و تبریک ۱۷ مردادماه و روز خبرنگار گفت: هدف ما در آموزش و پرورش آماده‌سازی نسل جدید برای ورود به عرصه‌های مختلف است.

بیشتر بخوانید

بهروز کثیرلو با بیان اینکه دنیای جدید، دنیای رسانه، خبر و فضای مجازی است افزود: تربیت خبرنگاران می‌تواند درجهت اطلاع رسانی و پیام رسانی بهتر به جامعه موثر باشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده با اشاره به اهمیت و شاخص هنر خبرنگاری بیان داشت: دانش‌آموزان خبرنگار با دریافت واقعیت‌ها و شناخت نسبت به نحوه اطلاع رسانی و خبر می‌توانند هم بر توانمندی‌های خود بیفزایند و هم در ارتقاء سطح آگاهی دانش آموزان تاثیرگذار باشند.

وی ادامه داد: شناخت خبرنگار از اهمیت و اثرگذاری رسانه‌ای که درآن کار می‌کند، زمینه ساز فعالیت حرفه برای فعالان این عرصه می‌شود، زیرا خبرنگار با نگارش، تنظیم خبر، جذابیت خبری و اولویت‌بندی مفاهیم خبری و اهمیت آنها می‌تواند در جامعه منشا اثر باشد.

کثیرلو با بیان اینکه خبرنگاران باید رسالت حضرت زینب (س) در واقعه عاشورا و همچنین شهدای اهل قلم را الگوی کار خود قرار دهند افزود: صداقت و امانت‌داری در کار خبرنگاری بسیار مهم و تاثیرگذار است و خبرنگاران در زمینه امید‌دادن به مردم، اطلاع رسانی، مبارزه با دشمن و آگاه‌سازی عمومی وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر