logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۷
[ شناسه خبر : ۳۹۸۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده سپاه ناحیه سلطانیه خبر داد:

افتتاح طرح جهادگران فاطمی ۴ در شکورآباد

افتتاح-طرح-جهادگران-فاطمی-۴-در-شکورآباد
فرمانده سپاه ناحیه سلطانیه گفت: این طرح چهارمین رزمایش جهادگران فاطمی بود که با حضور مسئولان در سلطانیه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان؛ کریم محمدی با بیان اینکه جهادگران فاطمی چهار امروز در شهرستان سلطانیه برگزار شد، گفت: منطقه هدف ما روستای شکورآباد بود که توسط مسئولان مورد بازدید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

وی افزود: پس از برگزاری مراسم افتتاحیه، گروه‌های جهادی عازم منطقه هدف در روستای شکورآباد شدند. 

فرمانده سپاه ناحیه سلطانیه با اشاره به ساخت و مرمت‌خانه‌های محروم، مرمت قصال‌خانه، ساخت و رنگ‌آمیزی مدارس مورد شناسایی قرار گرفت، ابراز کرد: به یاری خیران و با مشارکت بسیج سازندگی شهرستان سلطانیه این مشکلات رسیدگی خواهد شد.

وی ادامه داد: ۵۰ بسته معیشتی نیز در این رزمایش به خانواده‌های محروم و کم‌برخوردار توزیع شد، که این اتفاق موجب امید میان آنان می‌شود.

محمدی با اشاره به اینکه به مدت چهار سال این برنامه اجرا می‌شود و سال آینده نیز برگزار خواهد شد، تصریح کرد: محرومیت‌زدایی مختص یک روستا نیست، در روستای پرنگین ساخت قصال‌خانه انجام گرفته، در ونونان نیز ساخت خانه محروم انجام و تحویل داده شده، ساخت سرویس بهداشتی مسجد روستای کردناب هم اجرایی شده است. 

پس از بازدید از روستای شکورآباد سید جعفر موسوی، فرماندار سلطانیه در جمع اهالی این روستا بررسی مشکلات روستائیان از جمله نواقص فنی، مشکلات مدرسه بررسی شد، تا نسبت به بازسازی و رفع آن اقدام کرده و قابل استفاده برای ساکنان در مناطق محروم باشد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر